eDreams
Anmeldt 2. august 2021

Sjeldent blir jeg så overasket over katastrofal mellommenneskelig adferd.
Jeg besøkte dette stedet, som har en fin beliggenhet langs Fv50 over geitryggen. Og etter noe kjøring var jeg trett og sliten, jeg valgte derfor å stanse her.

Mindre gjestfritt sted tror jeg aldri jeg opplevd.
Ved ankomst er det ingen tilstede, men prat høres fra bakrommet. Det i seg selv er neppe veldig uvanlig, da det nok er en del å gjøre. Jeg blir derfor å vente inntil noen faktisk har anledning til å komme. Jeg kikker ut vinduet og ser den flotte panoramautsikten.
Etter noe som oppleves som svært lenge dukker det opp en kvinnelig betjening. Damen startet det hele med "Her hos oss tar vi av oss skoene." Min umiddelbare reaksjon var beklager. Jeg skal ta de av, men jeg låner toalettet først. Der var det heller ikke rent, så glad jeg beholdt skoene på. Mens jeg er der inne hører jeg at en annen gjest får høre hvor utrolig idiotiske de er som har kommet dit. Jeg tror dette gjaldt en hund eller noe slikt. Gjesten takket for seg og gikk.
Toalettbesøk skulle koste 20 kroner, men som gjest skulle jeg slippe å betale. Jeg hadde tenkt å bestille kaffe og en bolle/vaffel men fikk raskt høre at jeg var en ubehagelig kunde.
Jeg valgte derfor en kaffe til å ta med. Når jeg skulle betale fikk jeg etterhvert beskjed om at ja kortterminalen venter på deg.
Kaffen tok lang tid, og det jeg fikk var traktet på fem kaffekorn, som hadde blitt brukt før. Sølevannet på gårdsplassen hadde mer smak.

Kortoppsummert
- Elendig service
- Meget dårlig produkt
- Direkte uhøffelig betjening

Jeg anbefaler derfor ingen å betale for gørra og den latterlig dårlige oppførselen. Neste gang pisser jeg heller langs veien og tørster til jeg er fremme.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Simen M
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Skulle ta en pause her på hjemturen. Lokalene så hyggelige ut, det som derimot var elendig var servicen.
Betjeningen tiltalte oss som ulydige barn idet vi overså skiltet om å ta av fottøyet. I tillegg hadde vi en liten allergivennlig hund som vi ikke ønsket å etterlate i bilen i varmen. Ingen informasjon om at dyr ikke er tillatt.
Igjen ble vi tiltalt som ulydige barn på en svært nedverdigende måte. Til tross for at vi beklaget våre feil var ikke dette godt nok for betjeningen som fortsatte sin bedritne atferd. Fra å skulle handle full middag endret vi raskt mening, her tenkte vi at vi får nøye oss med en kaffe til vi er tilbake ved sivilisasjon.

Kaffe hadde de ikke, men de kunne lage ny kaffe til oss, dette takket vi ja til. Etter omsider 10 minutter kom det kaffe, da fikk vi et foredrag om hvor mye jobb det var å lage denne kaffen bare for oss. Kaffen kostet 37kr for 1,5dl i en kopp som lekker og et lokk som ikke passer. Kaffen var lunken, og fargen lignet på kaffe. Det hele virket mer som kaffegruten har blitt brukt for 3 runden.

Vi kommer ALDRI til å stoppe her igjen, vi kommer heller aldri til å anbefale noen å komme hit. Som en godt vant hotellturist har jeg aldri opplevd noe lignende.

Hold dere unna

Romtips: Unngå å besøke dette stedet. Det kommer mange flere steder som faktisk er hyggelige å besøke foruten denne.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Tommy B
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Koselig sted, fantastisk beliggenhet. Rommet var av god standard, og forholdsvis nyoppusset.
Maten var god, men sto ikke i forhold til prisnivået. Høyere priser enn på de fleste andre steder av samme kategori.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Anne Iren B
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Stedet er fint nok, men å betale knappe kr 6.000 for en overnatting (halvpensjon) for tre personer og en hund er for mye. Middagen var knapp, hvilket egentlig ikke gjorde noe for den var i beste fall middels god. Vi måtte be om påfyll til både frokosten og det vi skulle lage matpakke av.

1  Takk, Niklasxxx
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Storestølen er fast stoppested for rømmegrøt på veien over fjellet.

Rømmegrøt og spekemat er fortreffelig hver gang, og de forbedrer pittelitt for hvert besøk. Fantastiske lokaler, god service, rent, og meget behagelig sted å besøke.

Takk, tillabh