624jof172
Дом, в котором мы жили.
kr 1 250
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
    2.3 km fra Hermon Høyfjellssenter
    Geilo Hytter of Camping ligger 1853 meter fra Geilo Sentrum.  Vi har 13 hytter og tar i mot 26 bobiler/vogner og ca 15 telt.  Relativt nytt sanitæranlegg med dusj/wc, vaskerom og eget rom for do tømming.  Gratis WIFI på hele området.  Hele området har plen og asfalt.  9 vinterisolerte hytter med dusj/wc + 4 enkle hytter uten dusj/wc, men her er det mulig å benytte sanitæranlegget.  Hyttene kan forhåndsbestilles, plass til bobiler, vogner og telt kan kun bestilles på ankomstdagen.
    kr 764
        kr 1 653
      16.5 km fra Hermon Høyfjellssenter
      Se flere hoteller i Hovet
      Anmeldt 8. oktober 2019

Ruth, resepsjonist og medeier.ALLTID trivrlig og service bevist. Rene rom og hytter. Fantastisk GOD mat. Flott turtereng. Sjåfør og buss stiller opp for å ta en opplevelsesrik gaidet tur i nærområdet. Bade landet med trim rom og solarium, fantastisk. Etter dagens opplevelser er det godt å legge seg i sengene som utmerker seg, sover som kongelige.

Romtips: Brudeburet
      Dato for oppholdet: september 2019
      Takk, ogloslie
      Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet og dets hytter er utrolig fine og velholdte. Alt av utstyr en trenger og en helt utrolig god frokostbuffet - anbefales på det sterkeste. Det er ikke tilgang på alkohol for de som er avhengig av det. Men samtidig så er stedet så spesielt at en bør unne seg en tur lell :)

Dato for oppholdet: juli 2017
      Takk, 595madsb
      Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Dette hotellet kan bare anbefales! Flott å være her på familieuke. Ulike aktiviteter for barna. Turer i fjellet, fotball, m.v .Fantastisk god mat i i en flott spisesal. Badeland( ikke bare et basseng) Flott natur og et fantastisk flott vertskap som har drevet hotellet i over 40 år!
      Her har vi vært flere ganger og vi kommer igjen!

Dato for oppholdet: juli 2017
      Takk, 332geirm
      Anmeldt 6. juni 2017

Perfekt sted å være for småbarnsfamilier.
      Hvilke andre hotell arrangerer kostymehopprenn for barn, akekonkurranser, langrenns ski-renn, helaftener for barn&unge? Samtidig som du har et supert ski-annlegg nesten uten kø rett ved hotellet og kilometer på kilometer med nydelig turterreng rett utenfor døren.
      Legg til at du får servert skikkelig ¨hjemmelaget¨ Norsk mat, og du har en perfekt ferie!

Det beste med hotellet er nok den gode servicen og vennligheten man opplever fra familien Håtveit som driver hotellet.

Glemte jeg å nevne innendørs badeanlegg?

Romtips: Bestill gjerne hytte hvis man har med seg barn
      Dato for oppholdet: mars 2017
      Takk, Oddleiv
      Anmeldt 20. september 2016

Vi var på helgetur her. Vi fikk tildelt et rom i et leilighetsbygg. Rommet hadde en lang, stor gang, og et veldig romslig soverom med plass til fire stykker. I tillegg var det et bad. Rommet var hadde en grei standard, men litt slitt.

Maten derimot, holdt en utrolig godt standard. Vi fikk servert middag, mens frokost og lunsj var buffet. Alt smakte fantastisk. Veldig mye å velge mellom på buffetene, og lunsjen hadde både brødmat og varmmat og dessert.

Badelandet var fint og hadde en liten babyavdeling. Minuset her var at det var ganske glatte fliser! Badelandet virket veldig rent.

Veldig fin natur rundt hotellet med mange turmuligheter.

Dato for oppholdet: september 2016
      1  Takk, frukatarina