Priceline
Agoda.com
Anmeldt 11. mai 2021 via mobile enheter

Helt greit overnattingssted på veien. Ikke spesielt pent eller sjarmerende, men rent og greit. Frokost var brød, kokte egg og vanlige ting. Greit nok. Men prisen var «over the top» høy, over 1500kr. Dét matchet ikke noe. Hadde prisen stått i stil med stedet. Ok. Men det gjorde det ikke.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 403gurim
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde ikke noe valg. Hadde kjørt feil,klokken gikk og vi måtte bare finne et sted å spise og sove. Da dukket dette stedet opp som redningen.
Et lite ukoselig rom til en ublu pris.
Vi bestilte det vi tenkte ville være bankers nemlig kjøttkaker med tyttebær og ertestuing.
Jeg savnet saus og måtte be om det. Kjøttkakene var hermetiske og smakte deretter.En stor skuffelse.Kunne heller ikke se at coronareglene for rengjøring ble ivaretatt.
Dette var en nødløsning.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, lisekri
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på vei mot Mo i Rana og hadde en kort stop på caffeen til hotelll Hamarøy. Strenge Corona regler, så alt var pakket inn. Vi tok et fat med Laksesmørbrød og et med reker. To kopper kaffi Americano. Heilt grei mat. Kaffen som vi tok på automat, smakte godt. For for det hele betalte vi kr. 219. Akseptabelt. Kan anbefales dersom en har behov for en rask lunch lags veien.

2  Takk, AndersZorn
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Biffsnadderen som kostet 250 kr smakte ikke godt, salaten var gammel. Pizzaen som skulle til samme bord kom 45 min. etter de andre på bordet fikk maten. Rett og slett en dårlig matopplevelse. Regner med at dere tar kritikken til ettertanke.

Takk, 768amaliek
Anmeldt 21. juli 2020

På vei nordover til Bognes stoppet vi på Hamarøy Hotel på Innhavet for en lunsj.
Stedet hadde mange gjester som ble servert både inne og utendørs. De ledige bordene var renvasket og delikate, og det tok ikke nevneverdig lang tid før maten ble servert. Etter et godt måltid var det bare å komme seg videre, men vi kommer sikkert tilbake neste gang vi er i Hamarøy.

Takk, kjells134