Priceline
Snaptravel
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig og rent sted med hyggelig personale. Enkel men koselig hytte. Vi hadde rimeligste utgave. Super beliggenhet nær E6. Flere merkede turer og mulighet for ulike friluftsaktiviteter. Masse bær. Vi kommer tilbake

Takk, Adventure732720
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet her som pause fra kjøring og det var helt ok. Hytten vi bodde på var ganske simpel og liten. Det var også på tide med oppussing av sanitærsanlegget. Men alt i alt et helt ok overnattingssted. Ville nok ikke bodd her veldig lenge, men for 1-3 netter funker dette godt.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, trudesteiro
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

En veldig fin beliggenhet og helt grei plass. Jeg liker campinger som dette... hvor man kan plassere seg hvor man vil og ikke oppstilt på rekke og rad. Vi fant oss en veldig fin plass rett ved vannet . Serviceanlegg helt greit selv om det er litt gammelt og slitt . Litt kjipt med begrensing på strøm.. Max 1200W blir litt for lite for vannkokere og el. steikepanne . Dette bør nok oppgraderes.
Ellers et hyggelig opphold , og vi stopper gjerne her igjen .

2  Takk, trond116
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Bodde på en campinghytte som ikke er modernisert de siste 30 årene. Den luktet grusomt, var ikke rengjort og det førtes som den skulle falle fra hverandre. Vi vurderte å heller sove i bilen. Hyggelig personale og greie sanitærtilbud, men det stoppet der.

Takk, petteromdal
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Denne campingplassen ligger fint til. Flott uteområdet og flott natur. Man kan leie båt og kajak. Prisene for hyttene er høy mtp standard. Wifi fungerte bare delvis. Fikk ikke inn noe wifi på hytten. Ute ved servicebygget noe wifi dekning. Men alt i alt en bra campingplass.

Takk, andres_aa88