Priceline
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Snaptravel
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Tømmerneset camping er et koselig sted ca 1 time før Steigen. Vi var der to netter med campingvogn. Du kan selv velge hvor du vil stå. Vi sto ned mot elva og fikk derfor litt lengre vei til strømuttak. Nydelug utsikt over vannet. Nært til turområder. Sanitæranlegget var litt slitr, men rent. På dameavdelingen var de to dusjene i egne som rom. På herreavdelingen var det to båser med dusjforheng mot toalett/ vask. Jeg savnet dusjforheng på dameavdelingen for å hindre at alt ble helt vått. Grei plass.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Hcjekk
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Trivelig plass med veldig hyggelig personale. Vi var her både på vei nordover og på vei sørover igjen. Med plassen som base så har vi fisket, plukket bær, badet og reist tilbake i tid til andre verdenskrig med tur til fangeleiren på Tømmerneset og ut til Batteri Dietel på Engeløya.

Takk, Hansrn
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig og rent sted med hyggelig personale. Enkel men koselig hytte. Vi hadde rimeligste utgave. Super beliggenhet nær E6. Flere merkede turer og mulighet for ulike friluftsaktiviteter. Masse bær. Vi kommer tilbake

Takk, Adventure732720
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet her som pause fra kjøring og det var helt ok. Hytten vi bodde på var ganske simpel og liten. Det var også på tide med oppussing av sanitærsanlegget. Men alt i alt et helt ok overnattingssted. Ville nok ikke bodd her veldig lenge, men for 1-3 netter funker dette godt.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, trudesteiro
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

En veldig fin beliggenhet og helt grei plass. Jeg liker campinger som dette... hvor man kan plassere seg hvor man vil og ikke oppstilt på rekke og rad. Vi fant oss en veldig fin plass rett ved vannet . Serviceanlegg helt greit selv om det er litt gammelt og slitt . Litt kjipt med begrensing på strøm.. Max 1200W blir litt for lite for vannkokere og el. steikepanne . Dette bør nok oppgraderes.
Ellers et hyggelig opphold , og vi stopper gjerne her igjen .

2  Takk, trond116