NorwayBT
      kr 1 895
    27.1 km fra Vestvatn - Arctic Cabins
    Se flere hoteller i Brekke
    Anmeldt 7. august 2022

Uformell og meget hyggelig mottakelse. God mat og hyggelig service i restauranten.
    Arkitektonisk spesielle hytter med god komfort. Fikk en følelelse av å være i det etiopiske høylandet. Meget rimelige priser.
    Anbefales.
    Eneste negative var en særdeles gjørmete vei til anlegget.

Dato for oppholdet: august 2022
    Takk, trygves2017
    Anmeldt 2. august 2021

Kjempe trivelige og serviceinnstilte ansatte. Veldig fornøyd. Fikk mye for pengene. God mat, kjempefin hytte, jacuzzi og badstu. Jacuzzien var allerede varmet opp da jeg kom dit. Jeg skal definitivt tilbake dit.

Reisetype: Reiste alene
    Takk, linncharlottej
    Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastiske omgivelser for familie med barn og hund. Artig hyttefelt, gode senger, minikjøkken, do og stort spisebord. Dusjer på området, jacuzzi og sauna. Et steinkast unna alpinbakken og fiskevann med ørret. Lov meg å spis middag her!

Romtips: Du bør absolutt spørre hva som er på menyen. Mannen i vertskapet er en fantastisk kokk, og her får du importert vin i glasset. Ellers står oppholdet til et supert opphold
    Takk, mariholberg
    Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Fant dette stedet på booking.com - unike hytter med koselig atmosfære, rimelige priser, veldig behagelig - et lite paradis. Hyggelig vertskap som akkurat har startet et lite restaurant i tillegg. Anbefales veldig👍👍

2  Takk, maheibert
    Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Har tidligere overnattet i de koselige hyttene, men denne gangen var det kun et kort pizzastopp. Hvem hadde trodd at man fikk deilig italiensk pizza så langt fra allfarvei?! 🤩 Vi kommer garantert tilbake til dere! Hvis det er en grunn til å kjøre over Misvær så et det denne nydelige plassen.

Takk, tonen89