Bli belønnet med One Key
Oslo, Norge
Anmeldelse av Mountain Lodge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 6. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Best Western Stöten Ski Hotel renoverades 2015 med modern fjällinspirerad inredning.
Algotels
19.4 km fra Mountain Lodge
Sporthotellet Idre Sporthotell Gruppen
49.2 km fra Mountain Lodge
Gratis parkering
Nydelig liten idyll, noe bortgjemt i den «innerste dalen» i Trysil. Nærmere bestemt det gamle skolehuset i Skåret, Ljørdalen. Fantastisk personell, nydelig mat og nydelige rom for overnatting ❤️.  To netter for oss sommeren 2020 ga mersmak. Vi kommer tilbake 😊.  #trysil #villafregn #skåret #skaaret #ljørdalen #ljordalen #restaurant #hotel #hotell #overnatting
32.7 km fra Mountain Lodge
Spa
Se flere hoteller i Stoten
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Bra mat, litt slap men hyggelig betjening. Fine rom, men veldig lett å høre naboen ... men fint og den beste skiutleien i Sverige i underetasjen ! en helt fantastisk slipemaskin! Jeg har aldri hatt bedre ski.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 467carstenm