“Søndagsmiddag”
Anmeldelse av Kaedeby Caféen

Kaedeby Caféen
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Humble
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Vi fikk et tips om å besøke denne kafeen hvis man var sulten. Vi var sultne. Det var et godt måltid med mye mat. God kokk og servitør som avsluttet vårt måltid med vår nasjonalsang. Tusen takk for oss.

Takk, guy95

Anmeldt 5. juli 2015 via mobile enheter

Vi stoppett tilfeldigvis innom og bestilte et stjerneskudd og en tallerken håndmad. Begge deler var mer enn bra nok, litt mye dressing på stjerneskuddet men håndmaden var super.vi hadde en veldig hyggelig servitør.

Takk, Roger G
Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Reisende som så på Kaedeby Caféen, så også på

Tranekaer, Langeland
Bagenkop, Langeland

Har du vært i Kaedeby Caféen? Del dine erfaringer!