Ulike måter å oppleve Darling Harbour på
Sykkeltur i Sydney
737 anmeldelser
Anmeldt 25. april 2018 via mobile enheter

Darling Harbour ble mitt favorittsted i Sydney by. En liten oase i gåavstand fra hotellet vårt.
Koselige restauranter, fin liten havn med museumer. Minnetavler over immigranter mm.

Takk, 537bj_rgs
Anmeldt 10. april 2018

Området er ganske stort, og her var det veldig pent! Det er mange restauranter og kafeer i området,og her var det yrende liv.
Anbefaler deg virkelig å ta deg en tur i området hvis du er i nærheten.

Takk, 713gurih
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Mor og to voksne gutter på storbyferie. Bodde på et utmerket hotell ( PARKROYAL) noen hundre meter fra Darling Harbour. Herlig strandpromenade, med alt man kan tenke seg av restauranter og fornøyelser.
Vi tok båt til Operaen og fikk da sett byen via sjøveien- billig og effektiv transport.

Takk, Bannfrid
Anmeldt 13. februar 2018 via mobile enheter

Er en turistmagnet. Ligger helt med vannet og har en pariserhjul du kan betale for og ta. Er masse restauranter og barer du kan velge mellom. Er en plass man burde gå ut og spise på kvelden.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, thomasmJ4593GH
Anmeldt 27. desember 2017 via mobile enheter

Et vell av flotte restauranter og kafeer. Madsen Tussauds fremstår som «turistfelle» og anbefales ikke. Fint å gå videre til Sydney Harbour. Det er en ca 10 min spasertur videre dit.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Odd-Emil