Sydney The Rocks guidet vandretur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve The Rocks på
Anmeldt 14. april 2018

Vi synes dette var en fin bydel i den forstand at her var det senkede skuldre og lite stress. Masse mennesker, men allikevel "lay back"-stemning.
Skal du til Sydney kan du ikke unngå The Rocks!
Vi var her med voksne barn.

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, 713gurih
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Etter å ha sett nærmere på Sydney Harbour Brigde havnet vi i den ene enden av brua og området som kalles The Rocks.
Et område hvor de første nybyggerne slo seg ned- i dag et område med historiske bygninger og spennende marked og kafeer. Mye turister og et yrende liv.I gåavstand fra Operaen og havna.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Bannfrid
Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Området er i gammel innpakking. Miks av butikker, hoteller og spisesteder. Fint å gå tur å se på detaljer på husene.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, aleandrab
Anmeldt 18. desember 2017 via mobile enheter

Det var særdeles varmt den dagen vi trasket rundt i The Rocks, så det var mest pubbesøk som ble aktuelt, greit nok.

Dato for opplevelse: desember 2017
2  Takk, 368elses
Anmeldt 21. desember 2016 via mobile enheter

Bare et steinkast unna havnen ligger the rocks - et koselig sted med fine hus og et utvalg av kafeer og restauranter. En spasertur her anbefales.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, veronsc