Omvisning i Sydneys operahus

Ulike måter å oppleve Sydney Opera House på
Omvisning i Sydneys operahus
1 341 anmeldelser
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Må sjåast når ein er i sydney. Er kort vei derifrå til sea world og sydney bridge fin spasertur .sydney eldste pub ligg på veien må besøkes. Operahuset var eit imponerende skue.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, noroddst
Anmeldt 10. april 2018

Dette er jo det jeg først og fremst tenker på når jeg tenker på Sydney; det legendariske operahuset. Og det er like flott som det ser ut på bilder! Stort og staselig. Jeg har alltid forestilt meg at det er hvitt, slik det ser ut på bilder. Men det er faktisk beige/kalkhvit. Og flisene er laget av Hôganes i Sverige. Det var moro å se huset fra innsiden, men guiden vår var kjedelig og lite entusiastisk. Jeg vil allikevel anbefale å ta en guidet tur i Operahuset.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 713gurih
Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Vi hadde guidet tur og middag etterpå. Det er nydelig her, mye folk men utrolig stilig bygg. Detaljer er gjennomtenkte. Det er flere steder å spise/ta et glass. Folksomt hele døgnet.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, aleandrab
Anmeldt 13. februar 2018 via mobile enheter

Jeg var så heldig at jeg hadde en venninne som skulle opptre i en opera forestilling. Det er noe jeg ikke vanligvis ville ha gjort. Men var en fin opplevelse. Er ikke billig og kjøpe billetter men, har du råd til det er det noe du burde oppleve.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, thomasmJ4593GH
Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Hvis en er i Sydney er dette den ene plassen en ikke bør gå glipp av! Er ikonisk og bør oppleves, hvis mulig bør en få med seg en opera - møt i så fall opp i god tid og nyt et glass før, under og etter forestillingen:-)

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, b_rrel