Bondi Beach Walking Tour med valgfri Bondi til Bronte Coastal Walk

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Bondi Beach på
Anmeldt 10. april 2018

Ei fantastisk strand i vakre omgivelser. Det var sikkert lurt å reise hit i mars, for det var rolig og lite folk der.
Fin suvenirbutikk og et par spisesteder/barer som var ok.
Nedslitt skifterom og toalett.

Moro å oppleve denne stranden som vi har sett på TV så mange ganger!
Anbefaler virkelig en tur hit! Vi valgt to hele dager her :) Vi var familie med bare voksne mennesker.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 713gurih
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Ønsker du liv og røre blandet med sol og varme- så et dette rette plassen.
Et yrende folkeliv med mange ulike aktiviteter.
Anbefaler gåtur mellom Bondi Beach og andre strender- veldig godt tilrettelagte stier.
Mange restauranter i område rundt stranda.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Bannfrid
Anmeldt 13. februar 2018 via mobile enheter

Er overvurdert. Sykt mye turister og høye priser for mat og drikke. Det er endel bølger og vind her siden den er veldig vid og lang strand. Du kan surfe og bade her. Men veldig viktig at man kan svømme og må være innenfor flaggene når man bader. Du har muligheten til å trene her. Men vil heller dratt til coogee.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, thomasmJ4593GH
Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

En liten busstur unna (Vi tok Hopp On bussen) Sydneys sentrum ligger Bondi Beach. Ungdommen og minsten på 9 likte seg godt på stranda og i bølgende. Nydelig finkornet sand! Til tross for mange folk på stranda opplevdes den ikke som kalustrofobisk. Gode bølger for å lære seg surfing i. Og ypperlig som et avbrekk fra byen og det sentrum!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, vivians259
Anmeldt 27. desember 2017 via mobile enheter

Vi var der på en dag med passe bris og lite bølger. Likevel store nok bølger til å mangesurfe i. Kjempeartig. Masse plass å legge seg ned selv om det var mye folk der. Besøk på Bondi Icebergs som er klubbhuset til Svømmeklubben anbefales

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Odd-Emil