“Super indisk mat”

Sabi's Kitchen Indian and Seafood Restaurant
Vurdert som nr. 44 av 133 Restauranter i Port Douglas
Anmeldt 27. januar 2016 via mobile enheter

Vi elsker indisk mat og vet det er langt mellom steder som har virkelig god indisk men det fant vi her :-) vi bestilte chipen saag ( kylling m spinat ) den var perfekt samme var butter chicken og mango chicken, kyllingen var tandori stekt IG av god kvalitet , benløs :-) IG man brødet var perfekt . Bordene er lutt sjeve ute men hva gjør det når maten er god, vi kommer tilbake. Restauranten har et spartansk utseende men maten skuffer ikke og heller ikke betjeningen som utøver god service :-)

Takk, Annetove

Anmeldt 2 uker siden

Reisende som så på Sabi's Kitchen Indian and Seafood Restaurant, så også på

Har du vært i Sabi's Kitchen Indian and Seafood Restaurant? Del dine erfaringer!