“Dårlig opplevelse hos Hard Rock Cafe i Gold Coast”
Anmeldelse av Hard Rock Cafe - STENGT

Hard Rock Cafe
Kjøkken: Amerikansk
God for: Store grupper, Familier med barn, Barscene
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Besøket på Hard Rock Cafe i Gold Coast levde ikke opp til forventningene vi hadde om plassen. Luktet surt inne, brusen smakte dårlig og servicen var generelt klumsete og dårlig.

Takk, 514meretheb
HRCSurfersParadise, Guest Relations Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

I'm sorry to hear you were underwhelmed with our service on this particular occasion. Did you speak to a manager on duty? Please email surfers_marketing@hardrockcafe.com.au for further attention to your review.

Anmeldt 27. mars 2016 via mobile enheter

Bra som forventet. God mat, men ikke overveldende bra service. Bra beliggenhet. Anbefales hvis man er i Junk food humør.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Espen B
HRCSurfersParadise, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2016

Hey Epsen
Thanks for the review, I'm glad you liked our food and that you would recommend us to other people.
Rock on!
Tyson

Anmeldt 11. november 2015

Fin restaurant med god beliggenhet. Jakken til Ozzy Osborne hang ved bordet vi satt. Bra musikk og stilig locale.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, modah96
Anmeldt 3. mars 2015 via mobile enheter

Maten var god som vanlig på Hard Rock, litt lite kjøtt på spearribsene som jeg bestilte, men godt og mør. Coleslawen var ikke så god som vanlig.

Takk, Haga6
Anmeldt 11. januar 2015

Vi kom litt sent , så de var nok mest interresert i å få laget vår mat så raskt som mulig, for det var ingen stor opplevelse , men helt gjennomsnittlig.
Dette var julaften , og de ville nok helst stenge for å komme seg hjem til egen julefeiring:-)

Dato for besøk: desember 2014
Takk, bard_stensas