Rold StorKro(Skoerping)
Gratis avbestilling frem til 28/07
  • Restaurant
Gratis avbestilling frem til 24/07
Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 159 per natt.

Besparingsvarsel! 20 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 20 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 137 per natt.

Gratis avbestilling frem til 29/07
Gratis avbestilling frem til 28/07
  • Frokost inkludert
  • Frokost inkludert
Besparingsvarsel! 28 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 28 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 189 per natt.

Danhostel Rebild(Skoerping)
TripAdvisor
Anmeldt 12. oktober 2016

Hotell som satser på aktive gjester. Ypperlig sted for treningssamlinger for kondisjonsidretter som løp, sykkel, terrengsykling, triatlon etc. I området rundt hotellet er det virkelig godt tilrettelagt for nevnte aktiviteter. Hotellet satser på sportsgjester, de har egene instruktører, og gode beskrivelser og kart over løypene. De mest moderne og nyoppussede rommen er treningsrom med bra treningsutstyr, og gode garderobefasiliteter.
Alt pesonale, resepsjon, instruktører og restaurant, var veldig imøtekommende og sørvisinnstilte.
Meget god mat til både middag og frokost

• Opphold: oktober 2016, reiste med familie
Takk, Ensybeede
Mike S, Receptionschef på Comwell Rebild Bakker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2016

Kære Ensybeede,

Mange tak for din flotte tilbagemelding.
Skønt at du havde en god oplevelse på hotellet, og har gjort brug af vores mange faciliteter til aktiviteter på og omkring hotellet.

Jeg giver din tilbagemelding vedr. personalet og maden videre til mine kolleger, det er skønt med så flot en melding på vores arbejde.

Jeg håber at byde dig velkommen tilbage.

Mvh Mike / Receptionschef

Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Slitent hotell som sårt trenger oppussing. Luktet gammelt, og så gammelt ut. Krydde av gamle insektlik i tak og på vegger. Baderomsdøra kunne ikke lukkes, fordi den hadde vannskade. Idylliske omgivelser og hyggelig betjening. Vi var kun på gjennomreise, men kunne godt tenke oss å sykle i området senere. Da vil vi i tilfelle velge et annet sted å bo. Frokosten var veldig bra.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Brit H
Svar fra ledelsen:Besvart 19. juli 2016

Kære Brit H.,

Tak for din tilbagemelding på jeres ophold, omend jeg er trist over at læse om din oplevelse på hotellet.

Vi arbejder løbende med at renovere og vedligeholde hotellet, så det fremstår rent og pænt for alle vores gæster. Jeg giver din feedback videre til vores ejendomsafdeling, som vil følge op på dine anmærkninger på værelset. Jeg beklager at værelset ikke var som I forventede, og kan henvise til at receptionen altid vil være behjælpelige med at få jer flyttet til et andet værelse, som er i orden med god stand.

Dejligt at I synes om vores frokost og området, der er bare skønt i Rebild Bakker og Rold Skov.

Jeg håber at vi får muligheden for at byde jer velkommen tilbage, og vise jer Comwell Sports rigtige ansigt.

Rigtig god sommer, Mvh Mike / Receptionschef

Anmeldt 27. juni 2016 via mobile enheter

Dette hotellet kan jeg anbefale for de som ønsker mulighet for trening. Flott studio. Utleie av sykling, tennisbaner badminton basseng. Det føltes som det var noe for alle. Fint området å gå tur i.
Ikke minst så har de en Resturant som overrasket oss stort. Ble først valgt for å slippe å kjøre og spise. Vi angret ikke. En fantastisk opplevelse fra ikke minst en svært hyggelig servitør og en fantastisk mat. Med mine og min samboers allergener ble på en svært profesjonell måte tatt hånd om og det var ingen tvil i de svar som ble gitt. Dag to ble også en fantastisk opptur med fantastisk mat. Frokosten på hotellet var etter vår smak.
Her kommer vi garantert igjen. Tusen takk for en fantastisk opplevelse og et i møterommene personal.

Opphold: juni 2016, reiste som et par
Takk, Geir A
Svar fra ledelsen:Besvart 5. juli 2016

Hej Geir,

Tusind tak for din positive feedback!

Det glæder os naturligvis, at du og dine samboer har nydt vores mange forskellige tilbud om en aktiv ferie - både på hotellet men også i vores naturskønne og helt unikke omgivelser.

Vi har altid stor fokus på den enkelte gæsts behov og ønsker, hvorfor det er glædeligt, at I har oplevet, at der er blevet taget god og professionel hånd om jeres specifikke ønsker i restauranten. Jeg vil give dine flotte ord og roser videre til personalet i restauranten og det øvrige personale.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.

Med venlig hilsen
Mads - Receptionen

Anmeldt 16. mai 2016

Dette hotellet er veldig bra for en aktiv ferie. Midt i Rebild bakker, med ypperlige muligheter for terrengsykkel, løpeturer i skogen, eller hiking i terrenget. De har også tennisbane, basketbane, fotballbane, svømmebasseng og 2 treningssaler hvor det er satt opp ulike timer.
Kvaliteten på hotellet var veldig bra. Flott service både i resepsjon og matsal. Middagen var veldig bra, men frokosten var enda bedre.

Romtips: Dette er et hotell i skogen, som passer veldig bra for aktiv ferie
  • Opphold: mai 2016, reiste med venner
Takk, groggy73
Svar fra ledelsen:Besvart 27. mai 2016

Hej Groggy73.
Tusind tak for den flotte tilbagemelding fra jeres aktive ferieophold. Skønt at I har nydt det hos os, og har fået god træning og mad. Jeg giver jeres flotte feedback videre til mine kolleger. Vi glæder os til at byde jer velkommen igen en anden gang.
Mange hilsner og på gensyn, Mike

Anmeldt 26. mai 2015

Vi hadde bestilt dette via Hotellkupp for å komme bort litt. Begynte å lure litt når vi bare kjørte gjennom skogen. Ok for ro og fred. Ikke noe for fart og spenning.
Fin frokost. Ok rom, men ikke så rent. Toalettskålen var ikke bra.. Reagerte også på at det ikke var dusjmuligheter inne på bassengområde. Med dampbasdu og sauna så burde det absolutt være. Hvor ofte blir dette renset tro? Litt kvalmt.
Vi måtte reise tidlig på avreisedagen og spurte kvelde i forveien om mulighet til å få frokost selv om vi reise 15 min før. Det fikk vi ikke selv om den var betalt for.

• Opphold: mai 2015, reiste som et par
Takk, Trine125
ComwellDK, Chef  på Comwell Rebild Bakker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2015

Tak for din tilbagemelding.
Vores hotel er jo beliggende i smukke Rebild Bakker, som absolut giver plads til afslapning og masser af gode oplevelser i naturen. Dog synes jeg også vi tilbyder masser af muligheder for at være aktiv både med fart og spænding. På vores guidede mtb ture tilbyder vi jo masser af udfordringer med mange højdemeter.
Jeg er ked af at værelset ikke var rengjort tilfredsstillende - jeg håber I gjorde receptionen opmærksom på dette.
Vedr. morgenmaden forsøger vi normalt at være fleksible enten ved at tilbyde tidlig morgenmad eller tilbyde en morgenmadspose. Jeg vil lige drøfte dette med receptionen så alle er klar over gæsternes muligheder for dette.
Tak for Jeres besøg denne gang og vi håber at se Jer i Nordjylland igen.
Med venlig hilsen
Jane Andersen