Ulike måter å oppleve Whitehaven Beach på
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Vi bodde i en flott leilighet i et fantastisk leilighetshotell.
Kan virkelig anbefale flytur over whitsunday islands og Great Barrier reefs. Her er det også restauranter for enhver smak. Passer for både unge og eldre

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, VigdisD19
Anmeldt 10. mars 2016

Stranden var hvit og ren og lang og ikke mange folk, men vi kunne ikke bade i vannet pga farlige maneter.

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, Stein I L
Anmeldt 7. oktober 2015

Fantastisk dagstur. Turen var virkelig vært prisen. Fikk servert deilig lunch, kaffe, kaker, snack og frukt hele dagen. Flott sted å snorkle fordi en snorklet fra en liten øy og ikke rett ut fra båten. Glassbunn båt er et godt alternativ for dem som ikke kan snorkle. Whitehaven beach må være verdens vakreste syn. Alt i alt en utrolig fin tur. Fantastisk mannskap ombord i båten og flott opplegg.

Dato for opplevelse: oktober 2015
1  Takk, IngerMarie123
Anmeldt 21. juli 2015

Dette er den nydeligste stranden jeg noen gang har vært på. Vi tok 1/2 dagscruise fra Airlie Beach, der vi først stoppet på Whitehaven beach, også videre til Hamilton Island. Eneste vi angrer på er at vi ikke tok et heldagscruise, så vi hadde fått mer tid på Whitehaven beach (hadde kun 2 timer der). Så skal du til Australia MÅ du stoppe her, det er absolutt verdt turen

Dato for opplevelse: juli 2015
1  Takk, mbra651
Anmeldt 13. januar 2015

Omgivelsene er flotte og det virker uberørt. Jeg vil nok påstå at det finnes mange strender som har like hvit sand.

Dato for opplevelse: januar 2015
Takk, Petter B