Private One Day Great Ocean Road Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve City Circle Tram på
Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Gratis, fascinerende og kjekk måte å bli kjent med byen på! Guidende ombord vi hadde var sjarmerende morsomme og trikken var effektiv for å forflytte seg fra en del av sentrum til et annet - eller rett og slett se sentrum første dagen!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, vivians259
Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Veldig grei måte å komme seg rundt i sentrum på, da får man med seg det meste av severdigheter.

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, 368elses
Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Overraskende så var disse turene i sentrum gratis. Vi kjørte masse rundt sentralt i sentrum med disse trikkene. Fantastisk service for beboere og turister som ferdes rundt i byen. Dette gjorde oppholdet vårt til en bedre opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Pjenker
Anmeldt 28. februar 2017 via mobile enheter

Dette synes jeg er et utrolig flott tilbud! Trikken tar deg gratis rundt i byen. Kort avstand mellom holdeplassene. Kort ventetid.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, Navigate456531
Anmeldt 3. februar 2017

Veldig koselig bare det å gå på trikken, stemninga inne der var utrolig hyggelig, veldig god mat, hyggelig personale som jobbet der og gratis alkohol. Veldig kjekt at alt av betaling var ordnet på forhånd. Denne kan anbefales både til par, venner og besteforeldre!

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, KamillaB127