“God pizza og rimelige priser.”
Anmeldelse av Torvets Pizza og Kebab

Torvets Pizza og Kebab
Få mat levert
Vurdert som nr. 29 av 77 Restauranter i Hilleroed Municipality
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Pizzaen her er så god at vi alltid tar en tur fra København til Hillerød for å spise pizza eller lasagne her. Det er et stort antall pizza på menyen, pizzaen er stor og det er mye fyll. Rundt kr. 70 for en stor pizza er ikke dyrt og det er billigere når det er lunsjtilbud som varer frem til klokken 16.

Lokalet er helt ok og det er uteservering om sommeren.

Idag tok det 10 min fra vi bestilte til vi fikk maten og det må sies å være veldig bra.

Vi gleder oss til neste besøk i januar/februar.

Takk, m0rtenr

Anmeldt 6. august 2014

Vi kom ved en tilfeldighet innom her for flere år siden. Og hver gang vi er i nærheten, dvs flere ganger i året, er vi innom.

Det er et stort antall pizzaer på menyen og alle koster under kr. 90. Det brukes gode råvarer og det er mye pizzafyll på. De selger også kebab og andre retter

Det tar ca 10 min å få pizzaen og en stor drikke, 0,5 l koster kun kr. 30,-.

Det er rent og pent der og betjeningen er serviceminded og hyggelig.

Vi har vært er mange ganger og vi kommer tilbake neste gang vi er i København og Hillerød.

Mao, dette stedet anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2014

Dato for besøk: januar 2018

Reisende som så på Torvets Pizza og Kebab, så også på

Skaevinge, Hilleroed Municipality

Hillerod, Hilleroed Municipality

Har du vært i Torvets Pizza og Kebab? Del dine erfaringer!