ZenHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 9. august 2019

Små værelser, ok baderom og gode senger. Vi kom tidlig og fikk vite at rommene var ferdige kl. 14. Da kom vi tilbake, men vi måtte vente enda en halv time før vi fikk nøkkelkort. I frokostsalen var det meget trangt og fullt, og lang kø foran kaffemaskinene. Det mest positive ved dette hotellet er fri parkering i garasjeanlegget, men ingen heistilkomst fra/til hotellet. Tips er å laste bagasjen av før innkjøring til parkeringsplass.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Ba G
Anmeldt 13. juli 2019

Det er sjelden et så enkelt hotell som Zleep fortjener full pott, men Zleep hotel Viby fungerte over all forventning. Parkering utenfor døren er brukervennlig, det samme her hele hotellets layout og funksjon. Vårt familierom hadde en glimrende romløsning og komfort. Avstanden til Århus sentrum er kort, og orker du ikke dra inn finnes det butikker og spisesteder rundt hotellet. Enkel adkomst.

Dette hotellet har Zleep sitt nye digitale innsjekkingssystem. Konseptuelt fungerer det sikkert bra, men jeg opplever at kjeden må jobbe litt mer med interaksjonsdesign og brukervennlighet for digital innsjekk fungerer som den skal.

Romtips: Alltid høyt opp
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Jarle T
LiseHBruun, Chef  på Zleep Hotel Aarhus Viby, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Kære Jarle,

Mange tak for din gode anmeldelse med super idéer til forbedring.
Vores indtjekningssystem er under stadig udvikling og du kan tro vi kigger på interaktionsdesign og brugervenlighed.

Hav en dejlig dag!

Med venlig hilsen,

Anmeldt 9. juli 2019

kom fra båten sent og innsjekk var digital og enkel på plassen. Frokost lagte betjeningen ferske glutenfrie rundstykker anbefales
Flott og rent rom. Utsjekk er bare å legge fra seg kort til rommet i en boks i resepsjonen. super lett

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, PerEgilVedo

Hej PerEgilVedo,

Mange tak for din anmeldelse! Vi er så glade for at høre at du har været tilfreds.

Håber at se dig en anden gang.

Venlig hilsen,

Anmeldt 18. august 2018

Fantastisk personale, fint rom. Luktet rent i hele hotellet. Gratis parkering i garasje. Bra bussforbindelse til sentrum. Handlesenter vegg i vegg med hotellet. Vil nok benytte dette ved en annen anledning.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, cocnac
Zleep H, Receptionist på Zleep Hotel Aarhus Viby, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hej Cocnac,
Mange tak for den fine feedback, det er altid dejligt at høre om i har nydt at bo her ved os.
Vi håber at se dig igen.

Anmeldt 1. august 2018

Et helt ok hotell, rent og pent, med fine rom. Ligger litt utenfor Århus sentrum, men svært gode bussforbindelser og mulighet for parkering. Vi syns vi fikk mye igjen for pengene. De som jobbet i resepsjonen var hjelpsomme og hyggelige. Rommene er relativt små, men funksjonelle for noen dager. Gode senger.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, MJcool777
Zleep H, receptionist på Zleep Hotel Aarhus Viby, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Hej MJcool777.

Tak for din feedback. Det sætter vi pris på.
Vi er glade for, at I nød jeres ophold hos os.
Venlig hilsen