eDreams
Priceline
FindHotel
Anmeldt 22. juli 2015

Fin campingplass en time fra Hirtshals (ca) og i nærheten av Aalborg. Vi leide hytte uten bad, var fine hytter med god plass og fine toalettanlegg. Godt utvalg i butikken og veldig bra utvalg i turistbrosjyrer. Var også spiseplass der som serverte helt OK mat. Dårlig vær når vi var der, mye vind men sikkert veldig flott når solen skinner! Vi hadde ett-plans hytte som hadde sofa, stoler og bord, godt kjøkken og to rom (ett med køyseng og ett med dobbelseng) var også terrasse utenfor hytten, alltid et pluss!

Dato for oppholdet: juli 2015
  • Reisetype: Reiste med venner