Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Hotellet er rent, pent, minimalistisk, og frokosten var helt på høyde med forventning.
Vi ankom sent på ettermiddagen en solfylt dag. Værelset var ekstremt varmt da vi ankom, og A/C virket ikke pga. manglende kapasitet, fikk vi opplyst. TV'n virket heller ikke, men det ble fikset neste dag.

Badet ble "svømmebasseng" etter dusjing, da ingen dusjvegger eller forheng skjermet området rundt dusjsonen. Skjerpings til arkitekter, som bør ha mer fokus på funksjonalitet enn "fancy", moderne løsninger.

Stort pluss for rask WiFi, gratis parkering og hyggelig personale

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Ba G
Anmeldt 19. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger i umiddelbar nærhet til flyplassen. Resepsjon hvor man kan kjøpe enkle måltider fra kjøledisk.
Pluss for annerledes innredning på rommene. Hakket mer hjemmekoselig enn andre hoteller.
Minus for høy temperatur. AC gjorde liten nytte, så det ble en varm natt.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, jantonsen
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Hadde noen møter like i nærheten av flyplassen. Ankom kvelden i forveien, og tenkte at flyplass hotellet burde duge for en natt. Ble positivt overrasket, hyggelig betjening og koselig atmosfære i tillegg til å være over gjennomsnittet godt støy isolert til flyplass hotellet å være.
Eneste grunnen til at jeg ikke topp score er rengjøringen av dusjhode, her var det en del kaklavleiringer.
Frokosten var fornuftig priset og inneholdt alt man forventer. Selv om den var litt enklere enn hos de store savnet jeg ingenting.
Alt i alt en godt over forventet opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Gladum
Anmeldt 31. juli 2016 via mobile enheter

Beliggenheten er er helt suveren for de som skal bruke flyplassen. Hotellet ligger litt for langt fra motorveien til at det er praktisk. Suveren gratis parkering rett utenfor døren.

Rommene er moderne, rene og det er ingen støy fra flyplassen. Frokosten er av god nordisk standard med god eggerøre og godt bacon. Bra at frokosten starter så tidlig for de som skal reise. Frokosten var ikke inkludert i vår rompris. Prisen er også helt ok i forhold til standard og beliggenhet.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Geir G
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Dette er et praktisk,greit og enkelt hotel. Ligger overraskende nær Aalborg by. Med utallige bussavganger til /fra byen, er dette hotellet absolutt et godt alternativ.
Hotellet fremstår som moderne, enkelt og komfortabelt. Rommene er lyse og trivelig og passer akkurat for to personer på et korttidsopphold.
Frokosten var også enkel og grei.
Gratis parkering er også noe å ta med seg.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 52Herman52