“litt kald mat”
Anmeldelse av Bella Italia

Bella Italia
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Stoevring
Anmeldt 8. september 2021

Det var like før stengetid så utvalget var deretter og maten var litt Kald , men betjeningen gjorde sitt beste, så stedet er nok bra tidligere på kvelden og med sjefen til stede.

Takk, Sigvald T

Anmeldt 15. juli 2018

Jeg var der for først gang med min Far og Mor- søster... Vi fikk 2 retter middag, forrett og Hovederett, det var veldig gode store postion... Topp service

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Sorgreg
Anmeldt 8. august 2016

Spiste lunsj. Gode priser på lunsjretter. Maten kom kjapt og var varm!
Spaghetti carbonara: God
Spaghetti bolognese: Smakløs
Pizzaen var litt lite stekt, ellers grei.

Hyggelig betjening.
Tar ikke kort, kun kontant eller MobilePay (funket ikke for oss utlendninger).

Dato for besøk: august 2016
Takk, Haakon N
Anmeldt 3. oktober 2016

Dato for besøk: september 2016
Anmeldt 7. mai 2022

Dato for besøk: mai 2022

Reisende som så på Bella Italia, så også på

Skoerping, Rebild Municipality

Har du vært i Bella Italia? Del dine erfaringer!