“Ikke for meg”

Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Ansager
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2018

Ble anbefalt dette sted, men må dessverre si at det ble en mega skuffelse. pandekaker og pandekaker var alt de hadde.og særlig spennende var de heller ikke jeg valgte en med bacon som ikke var forhåndstekt og derfor rå i midten da de lå som et kryss i midten Aldrig mer.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, mostefansen

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

En fantastisk plass å komme å spise. Fin utsikt og nydelig atmosfære. Maten var utsøkt. Vi hadde pannekake med bacon og en med banan og is. Står til gjentagelse.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, mortenl598
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

En liten perle av et sted. Vi har vært å badet i innsjøen en gang tidligere da vi var på ferie Danmark, men i år valgte vi å ta en sen lunsj ved Pandekagehuset etter at far og sønn hadde badet. Servicen var veldig bra, raske, blide og hjelpsomme unge mennesker. Vi valgte søte pannekaker, to valgte med is, en med epler og en barnemeny. Vi var alle veldig fornøyde og ble litt mettere enn beregnet. Minstemann på seks kunne løpe til og fra fine lekeapparater når det ble for kjedelig å bare sitte. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Lykkelita13
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Herlig plass med god mat, fine lekeområder for barn og gode turmuligheter for hele familien med bademuligheter. Anbefales !

Dato for besøk: juli 2017
Takk, birgittes_oyeblikk
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Vi lette etter en badeplass da vi bodde på Sdr. Omme Kro, og ble tipset om badestedet og Pandekagehuset. Begge var en positiv overraskelse.

Som navnet sier, her handler alt om pannekaker. Som middag med kjøtt, mexicanske pannekaker eller som dessert. Pannekakene var mektige og gode, og stedet hadde et bra utvalg av ølsorter også.

Betjeningen var raske og hyggelige, og det var godt med pannekaker etter et bad i Kvie Sø.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 520yngvee

Reisende som så på Pandekagehuset Kvie So, så også på

Varde, South Jutland

Har du vært i Pandekagehuset Kvie So? Del dine erfaringer!