Anmeldt 31. oktober 2017

Hyggelig betjening, utmerkede rom, restaurant og bar og meget god frokost. Ligger sentralt nær flyplassen, kort vei til Metro og kun 15 minutter til København sentrum. Dette burde være et enkelt valg for alle som ønsker å besøke København.

• Opphold: oktober 2017, reiste som et par
Takk, Knut A
QAHotelDan, Manager på Quality Airport Hotel Dan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2017

Tusind tak for din fine anmeldelse Knut! Hvor er det skønt at høre at du havde et godt ophold hos os, og TAK for din anbefaling.
Jeg håber vi snart får mulighed for at byde dig velkommen tilbage.

Bedste hilsner,

Anmeldt 9. oktober 2017

Utrolig dårlig service og null kontroll i resepsjon. Rommene var også langt i fra standarden en burde forvente seg for å betale over Nkr 2.000.- pr natt for et par.
De gav meg også p bot, samt trusler på telefon om å fjerne min bil. Selv om jeg hadde betalt for dette ved innsjekk. De sa ved innsjekk at jeg ikke trengte noen lapp i vindu på bilen, men det var også helt feil. Derfor fikk jeg da bot på Dkr 750.-

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Jarlesaether
QAHotelDan, Manager på Quality Airport Hotel Dan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2017

Tak for at du overnattede hos os.
Vi har tidligere været i dialog på mail om din oplevelse, men endnu enagang beklager jeg at vi ikke har håndteret episoden på en ordentlig måde.
Parkeringsbøden som p-vagten havde udstedt, var grundet fejl i indtastning af din nummerplade + at bilen holdt udenfor parkeringsbåsen.
Vi har, som du ved, allerede sørget for at bøden er annulleret, og jeg må igen beklage den uheldige oplevelse du havde hos os.

Venlig hilsen

Anmeldt 6. september 2017

Hyggelig betjening som ønsket velkommen. Jeg overnattet nær flyplassen pga tidlig flyavgang dagen etter. Taxi - kort kjøretur- betalte ca 65 dkr til/fra flyplassen. Hotellet hadde også hente og bringetjeneste, men jeg reiste utenom tidspunktene den gikk. Ved innsjekk fikk jeg bestilt taxi til tidlig neste morgen. Taxi kom til avtalt tid. Rommet var av normal størrelse, rent og pent. God seng. Var stille og rolig. Ingen forstyrrelser i løpet av natten. Spiste ikke frokost.

• Opphold: august 2017, reiste alene
Takk, magnhild777
QAHotelDan, Manager på Quality Airport Hotel Dan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2017

Tusind tak for at du har taget dig tid til at skrive om din oplevelse hos os.
Jeg er glad for at læse at du havde et godt ophold, og jeg håber du vil tænke på os næste gang du skal til København.

Bedste hilsner,

Anmeldt 29. august 2017

Hotellet er nært lokalisert til flyplassen, og med shuttle service.
Helt greit hotell; hyggelig betjening og fine rom.
Frokosten var ganske ordinær; gode brødvarer og mulighet for vaffler. Men som vanlig; helt elendig eggerøre og ganske ordinært utvalg i pålegg.
Tips ellers: Når alt annet i København er fullt, så finnes det ofte en mulighet på Dan.
Og prisene er ofte sympatisk i forhold til mye annet i København området.

• Opphold: september 2016, reiste på forretningsreise
Takk, JSHBergen
QAHotelDan, Manager på Quality Airport Hotel Dan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2017

Tak for at du har taget dig tid til at skrive om dit ophold hos os. Vi gør vores bedste for at gøre vores gæster glade og tilfredse, så vi sætter stor pris på dine kommentarer, for kun på den måde kan vi forbedre os til dit næste besøg hos os.

Sommer hilsner,

Anmeldt 21. august 2017

Hotellet ligger ganske nær Kastrup, men det merkes ikke mye. Shuttle service til og fra flyplassen. Gode muligheter for parkering. Ganske store, litt upersonlige rom, med utmerket renhold. Bra frokost og en restaurant som er bedre enn man ville forvente. Det er kun et par hundre meter til Metroen, som - bokstavlig talt - går døgnet rundt. Det er derfor fullt mulig å bo her som turist i København.

• Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, Kj_benhavnErling

Tusind tak for at du har taget dig tid til at skrive om din oplevelse hos os. Jeg er glad for at læse at I havde et godt ophold.
Jeg håber I vil tænke på os næste gang turen går til København.

Sommer hilsner,