Anmeldt 20. april 2018

Bodde der over 4 dager og var så heldig at jeg fikk et oppgradert rom. dette rommet var romslig og var moderne. god senger og frokosten var bra. trenings rommet var kjempe stort med masse utstyr. noen av mine reise kollegaer fikk ikke oppgradert og det var ganske små rom som de ikke var spesielt fornøyde med. gratis buss shuttle til flyplassen mellom i rush perioden.0600-0930 og 1800-2130.

Romtips: om du er lyd ømfintlig så be om rom bort fra flyplass siden.
  • Opphold: april 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Trond E
QAHotelDan, Manager på Quality Airport Hotel Dan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2018

Hej Trond
Tusind tak for at du valgte at overnatte hos os og skrive om din oplevelse,
Det glæder mig at du syntes om opgradering og jeg håber at vi snart kan byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt 31. oktober 2017

Hyggelig betjening, utmerkede rom, restaurant og bar og meget god frokost. Ligger sentralt nær flyplassen, kort vei til Metro og kun 15 minutter til København sentrum. Dette burde være et enkelt valg for alle som ønsker å besøke København.

• Opphold: oktober 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Knut A
QAHotelDan, Manager på Quality Airport Hotel Dan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2017

Tusind tak for din fine anmeldelse Knut! Hvor er det skønt at høre at du havde et godt ophold hos os, og TAK for din anbefaling.
Jeg håber vi snart får mulighed for at byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt 9. oktober 2017

Utrolig dårlig service og null kontroll i resepsjon. Rommene var også langt i fra standarden en burde forvente seg for å betale over Nkr 2.000.- pr natt for et par.
De gav meg også p bot, samt trusler på telefon om å fjerne min bil. Selv om jeg hadde betalt for dette ved innsjekk. De sa ved innsjekk at jeg ikke trengte noen lapp i vindu på bilen, men det var også helt feil. Derfor fikk jeg da bot på Dkr 750.-

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Jarlesaether
QAHotelDan, Manager på Quality Airport Hotel Dan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2017

Tak for at du overnattede hos os.
Vi har tidligere været i dialog på mail om din oplevelse, men endnu enagang beklager jeg at vi ikke har håndteret episoden på en ordentlig måde.
Parkeringsbøden som p-vagten havde udstedt, var grundet fejl i indtastning af din nummerplade + at bilen holdt udenfor parkeringsbåsen.
Vi har, som du ved, allerede sørget for at bøden er annulleret, og jeg må igen beklage den uheldige oplevelse du havde hos os.

Venlig hilsen

Anmeldt 6. september 2017

Hyggelig betjening som ønsket velkommen. Jeg overnattet nær flyplassen pga tidlig flyavgang dagen etter. Taxi - kort kjøretur- betalte ca 65 dkr til/fra flyplassen. Hotellet hadde også hente og bringetjeneste, men jeg reiste utenom tidspunktene den gikk. Ved innsjekk fikk jeg bestilt taxi til tidlig neste morgen. Taxi kom til avtalt tid. Rommet var av normal størrelse, rent og pent. God seng. Var stille og rolig. Ingen forstyrrelser i løpet av natten. Spiste ikke frokost.

• Opphold: august 2017, reiste alene
Takk, magnhild777
QAHotelDan, Manager på Quality Airport Hotel Dan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2017

Tusind tak for at du har taget dig tid til at skrive om din oplevelse hos os.
Jeg er glad for at læse at du havde et godt ophold, og jeg håber du vil tænke på os næste gang du skal til København.

Anmeldt 29. august 2017

Hotellet er nært lokalisert til flyplassen, og med shuttle service.
Helt greit hotell; hyggelig betjening og fine rom.
Frokosten var ganske ordinær; gode brødvarer og mulighet for vaffler. Men som vanlig; helt elendig eggerøre og ganske ordinært utvalg i pålegg.
Tips ellers: Når alt annet i København er fullt, så finnes det ofte en mulighet på Dan.
Og prisene er ofte sympatisk i forhold til mye annet i København området.

• Opphold: september 2016, reiste på forretningsreise
Takk, JSHBergen
QAHotelDan, Manager på Quality Airport Hotel Dan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2017

Tak for at du har taget dig tid til at skrive om dit ophold hos os. Vi gør vores bedste for at gøre vores gæster glade og tilfredse, så vi sætter stor pris på dine kommentarer, for kun på den måde kan vi forbedre os til dit næste besøg hos os.

Sommer hilsner,