Anmeldt 12. september 2018

Ligger veldig bra til. Sentralt men ikke langt fra Kastrup. Shuttle finnes.Veldig fornøyd med hotellrom, kvalitet, standard og personale. Kommer att bruke dette igjen når jeg er i byen. Rekommenderas!

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Lizmizx
Anmeldt 28. juli 2018

Et helt ok hotell for besøk i København - men ved varme sommerdager blir det for varmt (nei kjære hotell - kan ikke gjøre noe med været og jeg liker godt det fine sommerværet). Rommet/rommene har ikke aircondition og det ble rett og slett for varmt - vanskelig å sove. Rommet var ellers greit, men det var heller ikke mulig å ta en kald dusj for avkjøling da blandebatteriet var sperret i

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 849egill
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Det var null aircondition på rommet og kun glovarmt vann i dusjen så en brant seg . I denne varmen som herjer nå ee en ganske avhengig av aircondition og en forfriskende dusj.Glutenfritt til frokost var ikke noe å skryte av.

Takk, Hilde Merete Ha... S
Anmeldt 18. juli 2018

Sen innsjekking, men fikk et veldig fint rom som jeg var svært fornøyd med. Pga av tidlig avgang med fly ble det ikke tid til frokost denne gangen, men besøkte baren og restauranten om kvelden og fikk meget god mat og drikke fra hyggelig betjening. Jeg har benyttet Hotel Dan mange ganger, og er svært godt fornøyd med hotellet, betjeningen, frokost og en svært god restaurant i lobbyen. Nært til Copenhagen Airport, 5 minutter med taxi. Absolutt å anbefale; et av de bedre hotell i CPH hva angår service og oppmerksomhet til gjestene!

Romtips: Stille hvis du velger rom som ikke vender ut mot hovedgate, men uansett ikke noe problem da det er begrenset trafikk
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Knut A
QAHotelDan, Manager på Quality Airport Hotel Dan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2018

Tusind tak for din meget fine feedback her på Tripadvisor.
Jeg bliver meget stolt over at læse dine kommentarer, og vil med det samme dele det med mine medarbejdere, som ganske rigtigt gør et fantastisk arbejde for vores gæster.
Jeg håber at vi snart kan byde dig velkommen tilbage til os.

Sommer hilsner,

Charlotte Toft
Hotelchef

Anmeldt 6. juni 2018

bodde her 2 netter i forbindelse med jobb. Hotellet ligger ca 1 km fra flyplassen, så man kan godt gå dit om man vet veien, men vi tok en taxi. ca. 5 minutter å gå til metro, som tar deg inn til sentrum (Kongens Nytorv) på ca 13 minutter. Ligger i et rolig område. Så dette er et godt alternativ til å bo sentralt. Hyggelig betjening i resepsjonen som sjekket oss inn raskt og greit. Rommet er OK, senga var god. Badet er veldig lite. Frokosten var veldig bra, og en veldig hyggelig og blid dame som ønsket velkommen der.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Flyglad
QAHotelDan, Manager på Quality Airport Hotel Dan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2018

Tusind tak for din anmeldelse efter dit ophold hos os - det sætter vi stor pris på.
Det glæder mig at du havde en god oplevelse og jeg håber at vi snart får mulighed for at byde dig velkommen tilbage.

Sommer hilsner,

Charlotte Toft