Anmeldt 26. mars 2019 via mobile enheter

Kom i dag blei god motatt av ei hyggelig dame fikk kjøpt parkering for vi kom med bil
Såg For oss att da var vi sikkret parkerings plass .
Var ein tur inne i byen å handlet litt
Hadde da fortsatt plass til parkering .
Kjørte oss ein tur på kvelden for kjøpe eit bra alternativ gluten fri mat for vi blei møtt med eit dårlig utvalg til vår datter på 8 år
Når vi kom tilbake fant vi ikkje parkering på hotellets område og blei møtt av ein meget dårlig holdning av resepsjons
Personalet som meinte vi måtte kjøre inn til byen å parkere å ta taxi tilbake til hotelet
Har hatt eit opphold her tidligere som var sånn mitt på treet

Syns det som møtte oss av oppførsel på resepsjonspersonellet
Ikkje passer seg inn i eit service yrke
Og syns det er merkelig att dere kan selge parkeringsplasser meir enn dere har kapasitet til

Det kommer til og bli vårt siste opphold på dette hotelet
Og blir ikkje anbefalt vidre
Har hvert på mange quality hotel oppigjennom tidene
Men må si att dette her har hvert den største skuff jeg har hatt ved ei hotel overnatting ....!!!!!!
))))-:::::: meget skuffende
Mvh brian

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, azero-1976
Anmeldt 26. mars 2019 via mobile enheter

En helt forferdelig hotell opplevelse. Veldig dårlig service i resepsjonen. Kunne ikke være behjelpelig med noe. Frokost var ikke til å skryte av. Glutenfritt har de ikke peiling på. Var kun Glutenfrie knekkebrød som ikke var merket og stod sammen med gluten maten. Ingen parkeringsplasser tilgjengelig selv om vi har betalt for det. Ingen trøkk i dusjen. Aldri mer hit. Anbefaler ikke dette hotellet til noen.

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, Hilde Merete Ha... S
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Måtte overnatte her da flyet vårt ikke ville lande i Gdansk. Fikk dekket rom og mat av SAS.

Rommet var helt greit. Problemet var service under middagen. Vi satt å ventet i lange tider på dessert. Da den endelig kom etter at vi måtte gi beskjed, fikk vi ingen unnskyldning. Kun en forklaring om at det var ikke bare kelnerens feil, men hun andres feil også.

Frokosten var strålende

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, st_lee2015
Anmeldt 12. september 2018

Ligger veldig bra til. Sentralt men ikke langt fra Kastrup. Shuttle finnes.Veldig fornøyd med hotellrom, kvalitet, standard og personale. Kommer att bruke dette igjen når jeg er i byen. Rekommenderas!

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Lizmizx
Anmeldt 28. juli 2018

Et helt ok hotell for besøk i København - men ved varme sommerdager blir det for varmt (nei kjære hotell - kan ikke gjøre noe med været og jeg liker godt det fine sommerværet). Rommet/rommene har ikke aircondition og det ble rett og slett for varmt - vanskelig å sove. Rommet var ellers greit, men det var heller ikke mulig å ta en kald dusj for avkjøling da blandebatteriet var sperret i

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com