Expedia.comUSD 116
eDreamsUSD 116
ZenHotels.comUSD 155
Anmeldt 6. september 2019

Dette hotellet er praktisk å bruke dersom man skal på kurs i Købehavn sentrum. Det er i gåavstand fra flyplassen og det går buss til sentrum rett rundt hjørnet. Det er også relativt rimelig i forhold til standarden.

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, tedah4
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Fikk et godt inntrykk av hotellet, som bl.a. tilbyr gratis shuttleservice til/fra Kastrup. Fikk oppgradert til et stort rom i 6.etasje. Grei hastighet på WiFi. Frokost inneholdt det meste. Lite minus for noe dårlig vanntrykk i dusjen. Kan anbefales som alternativ til det dyre Clarion (tidligere Hilton)/på Kastrup.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, Bella7770
Anmeldt 4. juni 2019

Har bodd på hotellet mange ganger. Har perfekt beliggenhet i forhold til parkering, og kort vei til Metrostasjon. Blir enda enklere å nå sentrale deler av København når ny metrolinje åpner senere 2019. Hadde superiorrom som er store og fine, men litt dårlig vanntrykk i dusj, og litt slitt. God komfort på senger.

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, morander
Anmeldt 26. mars 2019 via mobile enheter

Kom i dag blei god motatt av ei hyggelig dame fikk kjøpt parkering for vi kom med bil
Såg For oss att da var vi sikkret parkerings plass .
Var ein tur inne i byen å handlet litt
Hadde da fortsatt plass til parkering .
Kjørte oss ein tur på kvelden for kjøpe eit bra alternativ gluten fri mat for vi blei møtt med eit dårlig utvalg til vår datter på 8 år
Når vi kom tilbake fant vi ikkje parkering på hotellets område og blei møtt av ein meget dårlig holdning av resepsjons
Personalet som meinte vi måtte kjøre inn til byen å parkere å ta taxi tilbake til hotelet
Har hatt eit opphold her tidligere som var sånn mitt på treet

Syns det som møtte oss av oppførsel på resepsjonspersonellet
Ikkje passer seg inn i eit service yrke
Og syns det er merkelig att dere kan selge parkeringsplasser meir enn dere har kapasitet til

Det kommer til og bli vårt siste opphold på dette hotelet
Og blir ikkje anbefalt vidre
Har hvert på mange quality hotel oppigjennom tidene
Men må si att dette her har hvert den største skuff jeg har hatt ved ei hotel overnatting ....!!!!!!
))))-:::::: meget skuffende
Mvh brian

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, azero-1976
Anmeldt 26. mars 2019 via mobile enheter

En helt forferdelig hotell opplevelse. Veldig dårlig service i resepsjonen. Kunne ikke være behjelpelig med noe. Frokost var ikke til å skryte av. Glutenfritt har de ikke peiling på. Var kun Glutenfrie knekkebrød som ikke var merket og stod sammen med gluten maten. Ingen parkeringsplasser tilgjengelig selv om vi har betalt for det. Ingen trøkk i dusjen. Aldri mer hit. Anbefaler ikke dette hotellet til noen.

Dato for oppholdet: mars 2019
2  Takk, Hilde Merete Ha... S