Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Får pluss for hyggelig resepsjonist som yter ekstra god service. Frokosten her er kjempe bra. Rommet er litt nedslitt og stinker noe helt forferdelig. Men de holdt på med oppussing så dette kan tenkes å brukes ved senere anledning.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, emakle
Tim T, Direktør på Copenhagen Go Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Tak for din anmeldelse, og lige præcis som du skriver så er vi igang med 88 helt nye værelser samt en ordentlig opfriskning af de eksisterende værelser, velkommen tilbage og prøve det :)

Anmeldt 4. februar 2016

Etter flotte dager på hotell i København tok vi siste natten på hotell nær flyplassen siden vi måtte være der kl o400.Dette hotellet anbefales ikke i det hele tatt.En lyspære på rommet virket,de kunne ikke bytte.Fikk tilbud om annet rom,men vi hadde pakket ut så det ble ikke aktuelt.Badet er så lite at når du brukte kranen i vasken så dryppet det vann fra dusjen ned på skulderen.Du kan sitte på wc og vaske deg i servanten.Blir aldri å bo der flere ganger.Hotellet opplyste at de hadde Wifi,men det fungerte ikke.

Dato for oppholdet: januar 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Siw G
Christopher V, General Manager på Copenhagen Go Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2016

Tak for tilbagemeldingen, den sætter vi pris på. Vi er glade for at i blev tilbudt et andet rum og beklager at oplysningen ikke var fuldt funktionel, den tager tager vi internt.

Håber at kunne byde velkommen ved en anden lejlighed.

Mvh. Cph Go Hotel

Anmeldt 14. oktober 2015

Dato for oppholdet: oktober 2015
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Easytobook.com
Christopher V, General Manager på Copenhagen Go Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2015

Anmeldt 7. september 2015

Jeg landet på Kastrup sent på kvelden og hadde avtaler i sentrum av København tidlig neste formiddag. Fikk rom for i overkant av femhundre kroner. Knøttsmå rom, enda mindre bad. (følelse av studenthybel).

Passer bra hvis du ikke skal noe annet enn å sove noen timer på vei til og fra flyplassen. Jernbanestasjonen med forbindelse blant annet til hovedbanegården, ligger bare noen hundre meters spasertur fra hotellet. Også greie forbindelser fra Kastrup, så ingen grunn til å bruke taxi. Gratis parkering hvis du kommer med bil.

Enkel, men grei frokost, som ikke var inkludert i min rompris. Et bra alternativ for dem som jakter på et rimelig overnattingstilbud for en natt rett ved Kastrup. Copenhagen Go Hotel fortjener sine to stjerner.

Romtips: Små rom, sjekk om det finnes noen med ekstra plass og spør om du kan få et av disse.
Dato for oppholdet: desember 2014
Takk, arnestor
Christopher V, General Manager på Copenhagen Go Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2015

Tak for tilbagemeldingen og vi er glade for at det har været en god adgang til dine aktiviteter i København.

Mvh Cph Go Hotel

Anmeldt 8. april 2015

Overnattet på veien fra Gardermoen og via Kastrup ut i den store verden. Hotellet er mer vandrehjem enn hotell - men det er billig (under 1000-lappen for et 4-sengs rom) og helt greit for en overnatting på vei videre. Spiste ikke frokost grunnet tidlig fly fra Kastrup. Er på ingen måte et hyggelig sted, men det forventer vel ingen til den prisen. Rommene er slitte, badet er lite og wi-fi fungerer bare litt.... Men igjen: Hvis du er på romantisk storbyferie er dette ikke stedet å velge. Vi var veldig godt tilfredse med en seng å sove i. Dessuten går toget ca 200 meter fra hotellet og direkte til avgangs/ankomsthallen på Kastrup. Sluttelig kan det nevnes at ca 100 meter til høyre for hotellet ligger en bowlinghall, som har en helt utmerket restaurant med rimelig og god mat samt veldig hyggelig betjening.
Hotellet kan anbefales for et stop-over, men ikke noe mer enn det.

Dato for oppholdet: mars 2015
1  Takk, MereteNorge
Christopher V, General Manager på Copenhagen Go Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2015

Tak før at du skrevet om os på tripadvisor. Vores koncept er ju et basic rom til en god pris. Tæt på lufthavn og transport. Vi har frukost från 05.00 varje morgon, ær glad at høra att ni gillade restaurangen på Lanes&Lounges. Vi arbetar på att rummen ska vara i god standard och att uppehållet ska vara prisvært.

Mvh CPH Go Hotel