Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Etter at den norske hotellkongen Petter Stordalen kjøpte det tidligere Hilton-hotellet har det gjennomgått en betydelig renovering, og Clarion Copenhagen Airport framstår i dag som et topp moderne flyplasshotell. Frokostserveringen starter allerede kl. 04:00.
Det er kort gangavstand til hotellet fra terminalen, og det er godt skiltet.
Vi hadde et flott rom oppe i toppetasjen (12. etasje) med god utsikt mot flyplassen. Stort og flott bad, men et stort minus at de har installert sparedusj. Meget irriterende å stå i dusjen når det nesten ikke kommer vann ut av dusjhodet. Det er tull å tro at man sparer på vannet med sparedusj - i stedet bruker vi dobbelt så lang tid på å dusje.
Jeg hadde bestemt meg for å gi en stjerne mindre på grunn av dette, men gjør det likevel ikke. Takket være personalet!
For maken til hyggelig, serviceinnstilt og løsningsorientert personale skal man lete lenge etter. De aller beste? Resepsjonistene, så klart!
De første man møter ved ankomst, og de siste man treffer ved avreisen.
Og ja, vi kommer gjerne tilbake! Anbefales!

Opphold: juli 2018, reiste som et par
Takk, Frode T
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Kære Frode T.

Tusind tak for de fineste ord og de store roser til personalet. Det betyder rigtigt meget for os at du fremhæver dem og de fortjener den sidste stjerne i sig selv.
Miljøet er en sag der ligger vores hjerte nært og vi måler pt på om vi sparer på vandforbruget og kan være med til at sikre en grønnere fremtid. Gør vi ikke det, tager vi din konstruktive kritik til os. Tak for du tog dig tid til at skrive dine tanker til os.

Vi håber vi snart kan byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen
Miri Sumiq, General Manager

Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Ganske nytt hotell, god standard og alt man trenger på rommet. Kjempebra frokost, klar fra 04.30 slik at man kan spise selv om man har en tidlig flight. Serviceiinnstilte og vennlige ansatte. Kun et par minutt å gå fra flyplassen. Imponerende lydisolering slik at man overhodet ikke er plaget av flystøy.

Takk, Oddie99
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2018

Kære Oddie99.

Tusind tak for din pæne feedback og hvor skønt du nød morgenmad og en god nats søvn inden din tidlige afgang. Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage snarest.
Mvh Miri Sumiq, General Manager

Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Fantastisk frokostbuffett og svært hyggelig personale. Vi ble oppringt dagen før, ble tilbudt en oppgradering for 200 DKK per natt, takket nei, men fikk oppgraderingen allikevel. En veldig positiv overraskelse. Vi hadde et gavekort og betalte ikke for overnattingen og kan derfor ikke si noe om pris. Dersom man reiser med fly er beliggenheten topp. Metrostasjonen er få minutter unna, og det tar 15-20 minutter til sentrum. Neste gang vil vi kanskje velge et hotell med gangavstand til sentrum, men dette var en topp opplevelse!

Takk, Monica_la_noruega
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2018

Kære Monica_la_noruega.

Hvor skønt I nød jeres opgradering og blev godt modtaget. Det er altid dejligt at blive overrasket på den måde.
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.
Mvh Miri Sumiq, General Manager

Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

Perfekt hotel når man skal ut å fly. Ligger rett ved avgangshallen og man kan innendørs fra flyplass til hotellet. Fine, rene og romslige rom. Frokosten var nydelig. Stort utvalg og jeg liker at man kan bestille en omelett som stekes mens man venter. Praktisk og bra hotel. Trekker litt ned at resepsjonisten var lite imøtekommende og litt mutt. Skader ikke med et smil og litt glimt i øyet selv om det er sent på kveld.

Takk, Annkrs
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2018

Kære Annkrs.
Tak for besøget og din fine review. Dejligt I oplevede den gode morgenmad og hvor nemt det er at komme til og fra lufthavnen.
Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage, så recetionen kan tage imod dig med smil og glimt i øjet, som de bør.
Mvh
Miri Sumiq, General Manager

Anmeldt 5. februar 2018

Perfekt beliggenhet men tilknytting til flyplassen. Proff resepsjon . Store gode rom med godt vedlikehold og renslighet og meget gode senger. Greit som overnatting ved tidlig flyavgang. Hyggelig bar og brukbar restaurant. Spiste ikke frokost.

• Opphold: januar 2018, reiste som et par
Takk, Bjorn_F631
CLCopenhagenAir, Hotelldirektör på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2018

Hej Bjorn_F631

Tusen tack för att du tagit dig tiden att dela med dig av din upplevelse här på Tripadvisor. Det betyder mycket för oss, jag är glad att du haft det bra. Hoppas få välkomna dig åter snart igen!

Vänliga hälsningar
Miri Sumiq