Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
travelup.com
ZenHotels.comUSD 219
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Veldig praktisk hotell hvor man kommer seg til resepsjonen fra terminalen uten å måtte gå utendørs. Moderne design, fine rom med store bad. Room service hele døgnet med noe begrenset utvalg. Alt i alt et bedre flyplass hotell.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Oivind_oivind
CCPH_Guest_Relation, Gæsteansvarlig på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Kære Oivind, mange tak for dine pæne ord. Vi er glade for at vi kunne møde dine forventninger til service og faciliteter -tilmed i tørskoet tilstand. Vi glæder os til at se dig igen. With Passion, Nischa Don Maak Guest Relation Manager

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Perfekt og god lokasjon. Hyggelig stemning og atmosfære. God og hyggelig service og koselige medarbeidere. Tett på flyplassen og god frokostordning. Tidlig frokost, den store er et mega pluss. Enkelt å finne frem. Store værelser

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, toneir_na
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Dear toneir_na

Wow - we are blushing! Perfect is always a nice word to be associated with. We are so glad to hear that both service, food and rooms was just in your taste. Hope to see you again next time you visit Copenhagen.

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Jeg og min kone tok inn her en natt på vei hjem fra Kreta da vi måtte mellomlande i København og skulle videre til Bergen neste morgen.
Rommene har bra størrelse med veldig gode senger.
Personalet var veldig hyggelige og frokosten hadde alt vi trengte.
Det beste med hotellet er beliggenheten,det ligger så og si på flyplassen, trenger ikke engang å gå ut av bygningen. Det samme gjelder viss du skal ta t-bane eller tog, trenger ikke å gå ut da heller,og det tar bare 10 minutter til sentrum av København!
Viss du vil spise ute og ikke gidder til sentrum er det masse restauranter på flyplassen tilgjengelig.
Det er også restaurant og roomservice på hotellet.
Uansett så var det veldig praktisk for oss å bo på flyplassen da vi skulle ta et tidlig fly neste morgen.
Faktisk eit hotell som kan anbefales enten du skal videre med fly en annen plass eller om du skal til sentrum på noe weekend arrangement, pga kommunikasjonsmulighetene.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 36torb
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Dear Tor b

Thank you for taking the time to write such a kind review. You are so right - one of our best features is our location, couldn't be more convenient. We hope to see you again next time you visit Copenhagen.

Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Fin beliggenhet ved siden av flyplassen. Store romslige rom med bra renhold.

Utrolig stilig innvendig i hotellet - fint konferanse hotell som er perfekt for møter Osv.

Fint hvis man trenger ett bra hotell i umiddelbar nærhet til flyplassen

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, mariust168
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Dear Marius T

Thank you for your kind reply and. We are pleased to hear that you found the rooms stylish and clean. You are so right - we see ourselves as the perfect meeting spot. Right by the airport so you don't have to spend extra time on transport. Hope to see you next time you visit Copenhagen.

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, flott og imøtekommende lobby med bra belysning og naturlig til-lys som løfter energien i bygget. Gjennomført innredet. Ryddige og fine rom godt vedlikeholdt med utsikt til fly som kommer og går, og vinduer med førsteklasses lydisolering.
Gode senger og god luft på rommene.
Restauranten på hotellet er noe dyr i forhold til hva du får, men meget trivelig betjening.
Her bor jeg gjerne igjen.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, larsmagnusmadsen
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Kære Lars M.

Tak for de meget fine roser til både værelser og betjeningen. Hvor er det skønt at høre du har lyst til at komme tilbage. Det vil vi se frem til og glæder os til at byde dig velkommen igen.

Venlig Hilsen
Miri Sumiq, General Manager