Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Kun en kort rusletur fra terminal 3. Et typisk flyplass hotell, men likevel bra.
Store rom, jeg fikk et standard rom, men det er romslig, rent og pent. Grei restaurant og bar i første etasje.
Hyggelig innsjekk og bra med ansatte i restauranten.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, paaegela
CCPH_Guest_Relation, Gæsteansvarlig på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2019

Kæreste Paaegela. Tak for dine ord og flotte rating af os her på Clarion Hotel Copenhagen Airport. Vi håber at se dig snart igen. With Passion, Nischa Guest Relation Manager

Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Vi overnattet ved dette hotellet i forbindelse med flybytte på Kastrup. Hotellet ligger i tilknytning til terminalen og det var godt skiltet til hotellet.
Litt kø ved innsjekkingen og fikk tilbud om oppgradering fra standard rom til et større rom for 300,- DKK døgnet. Vi valgte ikke å oppgradere. Vi fikk rom 828 som jeg vil si var svært romslig til tross for at det var standard. Tydelig at dette er et tidligere Hilton-hotell...lay out av hotellet og størrelsene på rom og fellesarealet viser dette. Jeg hadde glemt tannbørste, men dette kunne ikke hotellet hjelpe meg med, noe jeg synes er merkelig. Prisen for overnattingen var ca 2400,- NOK, noe som må sies å være dyrt.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, VacationOslo
CCPH_Guest_Relation, Gæsteansvarlig på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Kære Vacation Oslo, Af hjertet tak for din feedback i forbindelse med dit seneste besøg her på Clarion Hotel Copenhagen Airport. Vi har tandbørster på lager til en anden gang, og håber at se dig snart igen. With Passion, Nischa Guest Relation Manager

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Veldig praktisk hotell hvor man kommer seg til resepsjonen fra terminalen uten å måtte gå utendørs. Moderne design, fine rom med store bad. Room service hele døgnet med noe begrenset utvalg. Alt i alt et bedre flyplass hotell.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Oivind_oivind
CCPH_Guest_Relation, Gæsteansvarlig på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Kære Oivind, mange tak for dine pæne ord. Vi er glade for at vi kunne møde dine forventninger til service og faciliteter -tilmed i tørskoet tilstand. Vi glæder os til at se dig igen. With Passion, Nischa Don Maak Guest Relation Manager

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Perfekt og god lokasjon. Hyggelig stemning og atmosfære. God og hyggelig service og koselige medarbeidere. Tett på flyplassen og god frokostordning. Tidlig frokost, den store er et mega pluss. Enkelt å finne frem. Store værelser

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, toneir_na
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Dear toneir_na

Wow - we are blushing! Perfect is always a nice word to be associated with. We are so glad to hear that both service, food and rooms was just in your taste. Hope to see you again next time you visit Copenhagen.

Best regards Jesper Olesen, General Manager

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Jeg og min kone tok inn her en natt på vei hjem fra Kreta da vi måtte mellomlande i København og skulle videre til Bergen neste morgen.
Rommene har bra størrelse med veldig gode senger.
Personalet var veldig hyggelige og frokosten hadde alt vi trengte.
Det beste med hotellet er beliggenheten,det ligger så og si på flyplassen, trenger ikke engang å gå ut av bygningen. Det samme gjelder viss du skal ta t-bane eller tog, trenger ikke å gå ut da heller,og det tar bare 10 minutter til sentrum av København!
Viss du vil spise ute og ikke gidder til sentrum er det masse restauranter på flyplassen tilgjengelig.
Det er også restaurant og roomservice på hotellet.
Uansett så var det veldig praktisk for oss å bo på flyplassen da vi skulle ta et tidlig fly neste morgen.
Faktisk eit hotell som kan anbefales enten du skal videre med fly en annen plass eller om du skal til sentrum på noe weekend arrangement, pga kommunikasjonsmulighetene.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 36torb
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Dear Tor b

Thank you for taking the time to write such a kind review. You are so right - one of our best features is our location, couldn't be more convenient. We hope to see you again next time you visit Copenhagen.

Best regards Jesper Olesen, General Manager