Anmeldt 23. mars 2019

Godt hotell som ligger i gåavstand fra København Lufthavn. Hadde rom mot lufthavnen og ble ikke forstyrret av flyavganger roller landinger! God service og store gode rom. Badet veldig bra med både badekar og dusj.

Romtips: Rom i nordlig fløy er enda mer stille
Dato for oppholdet: mars 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, kirenoj
CCPH_Guest_Relation, Gæsteansvarlig på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mars 2019

Kære Kirenoj. Mange tak for dine ord og flotte rating af os her på Clarion Hotel Copenhagen Airport. Vi håber at se dig snart igen. With Passion, Nischa Guest Relation Manager

Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Kun en kort rusletur fra terminal 3. Et typisk flyplass hotell, men likevel bra.
Store rom, jeg fikk et standard rom, men det er romslig, rent og pent. Grei restaurant og bar i første etasje.
Hyggelig innsjekk og bra med ansatte i restauranten.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, paaegela
CCPH_Guest_Relation, Gæsteansvarlig på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2019

Kæreste Paaegela. Tak for dine ord og flotte rating af os her på Clarion Hotel Copenhagen Airport. Vi håber at se dig snart igen. With Passion, Nischa Guest Relation Manager

Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Vi overnattet ved dette hotellet i forbindelse med flybytte på Kastrup. Hotellet ligger i tilknytning til terminalen og det var godt skiltet til hotellet.
Litt kø ved innsjekkingen og fikk tilbud om oppgradering fra standard rom til et større rom for 300,- DKK døgnet. Vi valgte ikke å oppgradere. Vi fikk rom 828 som jeg vil si var svært romslig til tross for at det var standard. Tydelig at dette er et tidligere Hilton-hotell...lay out av hotellet og størrelsene på rom og fellesarealet viser dette. Jeg hadde glemt tannbørste, men dette kunne ikke hotellet hjelpe meg med, noe jeg synes er merkelig. Prisen for overnattingen var ca 2400,- NOK, noe som må sies å være dyrt.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, VacationOslo
CCPH_Guest_Relation, Gæsteansvarlig på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Kære Vacation Oslo, Af hjertet tak for din feedback i forbindelse med dit seneste besøg her på Clarion Hotel Copenhagen Airport. Vi har tandbørster på lager til en anden gang, og håber at se dig snart igen. With Passion, Nischa Guest Relation Manager

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Veldig praktisk hotell hvor man kommer seg til resepsjonen fra terminalen uten å måtte gå utendørs. Moderne design, fine rom med store bad. Room service hele døgnet med noe begrenset utvalg. Alt i alt et bedre flyplass hotell.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Oivind_oivind
CCPH_Guest_Relation, Gæsteansvarlig på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Kære Oivind, mange tak for dine pæne ord. Vi er glade for at vi kunne møde dine forventninger til service og faciliteter -tilmed i tørskoet tilstand. Vi glæder os til at se dig igen. With Passion, Nischa Don Maak Guest Relation Manager

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Perfekt og god lokasjon. Hyggelig stemning og atmosfære. God og hyggelig service og koselige medarbeidere. Tett på flyplassen og god frokostordning. Tidlig frokost, den store er et mega pluss. Enkelt å finne frem. Store værelser

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, toneir_na
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Dear toneir_na

Wow - we are blushing! Perfect is always a nice word to be associated with. We are so glad to hear that both service, food and rooms was just in your taste. Hope to see you again next time you visit Copenhagen.

Best regards Jesper Olesen, General Manager