Gratis avbestilling frem til 16.05.21
Expedia.comUSD 177
eDreamsUSD 177
ZenHotels.comUSD 200
Anmeldt 13. januar 2020

Veldig god opplevelse hele veien fra innsjekk til utsjekk
Resturanten serverer god mat og de som serverer er hyggelige og kunnskapsrik
Rommene er rene og flott og hotellet fremstår som veldrevet, rent og pent utad
Alt i alt en veldig god opplevelse

Romtips: Superior gir deg det lille ekstra 😀
Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, zflyingviking
ClarionCopenhagen, Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2020

Kære zflyingviking

At læse den her review er en god oplevelse! Tusind tak for de fine ord - det lyder som om du har fået en true Clarion oplevelse. Jeg håber at se dig igen næste gang du er i København.

Anmeldt 9. desember 2019 via mobile enheter

Vi skulle ha tidlig fly neste dag så vi bodde her forde det tok bare 2 minutter å gå til flyplassen. Alt var nytt rent og pent. Vi skulle ha hatt litt bedre tid så vi fikk brukt fasilitetene men det får bli neste gang.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, mortenn738
ClarionCopenhagen, Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2019

Kære mortenn738

Hvor er det dejligt at høre, at alting gik smooth. Næste gang I kommer, bliver I nødt til at prøve vores Shrimp Risotto fra Kitchen & Table - den er virkelig lækker. Vi glæder os til at byde jer velkommen.

Anmeldt 9. november 2019

Veldig grei og rask innsjekking, jeg booket og betalte på Booking.com. Hyggelig folk i resepsjonen. Jeg skulle være bare en natt og jeg kom sent så jeg fikk ikke utforske alle hotellets fasiliteter, men det lille jeg opplevde var meget bra. Rommene ar store, med både badekar og dusj, sengene og sengetøyet er av første klasse. Det er meget rent og i orden og med en innholdsrik minibar.

Frokosten, nå hadde jeg kommer fra 3 uker jobb i England, og jeg lengtet etter skikkelig brød, Clarion har flere brødvalg, og nydelige sorte rugbrød, skulle det vært bedre så kunne de vært noe grovere, men dette er bra, ikke så mye pålegg å velge mellom, men jeg fikk skikkelig brød meg godt skandinavisk pålegg og det var toppers. Prøvde meg litt på varm frokost også, skikkelig sprø god Bacon, nydelig, men eggerøren var ikke godkjent ;-) nå har de noen som lager omelett til gjestene etter bestilling så de tar det der. Men få vekk den eggerøren, den ødela kvalitetsfølelsen. Ferskpresset juice av forskjellige typer. Frokosten er ikke den beste jeg har opplevd, men blant de 5 - 10 beste er det. Og jeg er kresen i vurderingen når det gjelder eksklusive hotell som Clarion i dette tilfelle er: Anbefales og jeg kommer til å bruke dette hotellet i fremtiden..

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Frode L
ClarionCopenhagen, Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2019

Kære frodeosvaldl

Det er altid godt når tingene går snappt i indtjekningen. Jeg skal sørge for at give dine rosende ord videre til vores reception. Hvor dejligt, at du fik prøvet morgenmaden - det lyder som om du skal have den customized omelet næste gang. Den er virkelig god! Vi glæder os til at byde dig velkommen næste gang du er i København.

Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Perfekt overnatting før tidlig fly. Store rom og vi fikk to som kunne slås sammen. Foreldre og unger er veldig fornøyde. Perfekt beliggenhet, bra service og fine rom. Ekstra poeng gis til Fadil som serverer i restauranten. Vi setter pris på humor og det lille ekstra.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 12p_lh
CCPH_Guest_Relation, Gæsteansvarlig på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Kæreste 12p_lh. Af hjertet tak for dine pæne ord og flotte rating af os her på Clarion Hotel Copenhagen Airport. Vi er så glade for at høre at I havde et dejligt ophold og fik glæde af vores connecting door værelser. Ligeledes også dejligt at jeres middag i restauranten var en god oplevelse på både mad og service området. With Passion, Nischa Guest Relation Manager

Anmeldt 25. mars 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger umiddelbart inntil terminal, men området rundt, Amager Strandpark er naturskjønt. København sentrum er en meget kort tur med metro. Hyggelig personale og god rengjøring. Anbefales både for business & pleasure.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, I982AVeriks
CCPH_Guest_Relation, Gæsteansvarlig på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mars 2019

Kæreste 1982AVeriks. Af hjertet tak for dine pæne ord og flotte rating af os her på Clarion Hotel Copenhagen Airport. Vi håber at se dig snart igen. With Passion, Nischa Guest Relation Manager