“Bruker i vente på forsinket fly”
Anmeldelse av MASH Airport

MASH Airport
Vurdert som nr. 6 av 68 Restauranter i Kastrup
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 15. januar 2019

Da jeg måte vente på flyet videre til Warszawa, som var meget forsinket, begynte det å skrike i mattarmen. MAT MAT MAT Jeg gikk rundt å sjekke ut hva som kunde passe meg, og falt for å teste MASH. Prisen er jo litt høyere her for en burgerresturang, men væl vert å prøve.
Servitøren var sjapp fremme og viste meg ett ledig bord. Bestilte en øl som ble levert fort, men jeg bestilte burker. Tog ikke lange tiden for maten var på bordet.
Både burgeren med tilbehøret og ølen smake bra. Dessverre husker jeg ikke hva både mat og øl hette, men som sagt, godt var det.

Ellers var det rent å pent der jeg satt.
Noe tid dog for å få øyekontakt med servitør for å få betalt.

Rekommanderer dette hvis du ønsker en god burger.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, swemil77

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Perfekt porsjonstørrelse, god biff og utmerket service. God lokasjon med rolig atmosfære på ein ellers travel flyplass.

3  Takk, matmonsi
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, mye mat og god service, rolig atmosfære mens vi ventet på fly videre til Norge. Hyggelig personale.

2  Takk, jannichee
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Skal du spise på CPH og liker kjøtt så er dette stedet. Godt utvalg av kjøtt sorter og du komponerer din egen rett. Rask servering, gode smaker, og helt greie lokaler(det ER en flyplass).
Tips; Australsk kjøtt
Anbefales!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 910steinr
Anmeldt 19. desember 2017

Har spist i CPH flyplassen mange ganger men sannsynligvis er det en av de beste plasser. Australian wingham smakte helt perfect. Veldig godt servise og.
Vanskelig å finne, ligger på andre etasje og mangler reklame. Ellers godt plass, anbefaler!

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Karin Margit S

Reisende som så på MASH Airport, så også på

Kastrup, Taarnby Municipality

København, Sjælland
Kastrup, Taarnby Municipality

Har du vært i MASH Airport? Del dine erfaringer!