“Ingen kommer”
Anmeldelse av Spaghetti

Spaghetti
Vurdert som nr. 108 av 338 Restauranter i Budva Municipality
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vi får ikke bestilt maten. Ingen kommer. Helt forferdelig. Vi prøvde å prate med en men han sier at vi må vente. Verste opplevelsen.

Takk, dankot2014

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Spiste her to kvelder fordi de var tomme for lasagne den første kvelden vi var der og vi har en lasagne- elsker i familien. Andre kveld ble vi lovet at de ikke var tomme, men det endte opp med at det var de allikevel... irriterende. Men, det sagt, barna syntes Bolognesen var god og far var fornøyd med sin Cæsar salat. Min Lola salat var i enkleste laget til 9 Euro ( hvor hoved»attraksjonen» var store eplebåter fra minst et helt eple! ). Hyggelig kelner som gjorde sitt beste, men dette er nok noe overpriset i forhold til andre steder vi har spist her. Greit, men ikke mer enn det.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, KristinLT
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste her som par i juli 2019. Maten var super god. En av de beste pastarettene jeg noen sinne har spist!

Derfor var det veldig dumt at servitrissen var sur - og desserten vi bestilte kom aldri.. Derfor ble det kun 3/5.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 640celinaj
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Fantastiske Maria gav oss et stemningsfullt måltid i historiske omgivelser omgitt av velduftende planter og vakkert miljø på balkongnivå i gamlebyen. Virkelig en perle.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, monicak493
Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Pizzaene var veldig gode og av den ekte italienske typen med gode råvarer og tynn bunn.
Forøvrig var menyen litt kjedelig med standard salater og ymse spaghetti-retter. Engelsk-kunnskapene til betjeningen var veldig varierende og selv de enkleste ting ble fort vanskelig.
Restauranten er helt grei å stoppe innom, men ikke egnet for romantiske møter eller et herremåltid. Vi spiste ute på den store plassen, men jeg tror de hadde servering inne i gamlebyen også.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, ratata

Reisende som så på Spaghetti, så også på

Budva, Budva Municipality

Har du vært i Spaghetti? Del dine erfaringer!