“Kjempegod sushi”

Mintage Sushi & Asian Dining - Stjørdal
Vurdert som nr. 1 av 16 Restauranter i Stjørdal
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi var to par som spiste der en lørdag ettermiddag. Veldig fornøyd med maten og servicen. Har spist der før, og det var like velsmakende da også. Kan anbefales til andre sushi-elskere.

2  Takk, Extraordinary448275

Anmeldt 22. oktober 2018

Et hyggelig lokale med blid betjening. tok med en venn for å kose oss med god mat, og kunne gjerne tenkt meg sake til sushi. Fikk i stedet anbefalt god hvit vin som passet til og var kompletterende, men det er jo noe med sake da til sushi da (hint hint).

En grei mat opplevelse som kan gjerne utvides med relevant tilbehør for en komplett opplevelse

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, helleolsen
Kent F, Manager på Mintage Sushi & Asian Dining - Stjørdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei:)

Takk for din tilbakemelding!
VI har sake i restauraten og synes det er rart dersom du har fått oppgitt at vi ikke har dette.
Når det kommer til relevant tilbehør, så er spørsmålet hva du evt kunne ha ønsket deg:)

Kent

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Oppsøkte Mintage Sushi i Stjørdal på gjennomreise fra Nord-Norge til Sunnmøre, sammen med min langt bedre halvdel. Vi bestilte hver sin middagsmeny med 24-biter, som ble effektivt ekspedert. Vil bare si oss veldig fornøyde med måltidet. Sushien var rett god, med friske råvarer, fin konsistens på risen, og god variasjon på makirullene og nigiri’en. Har opplevd å betale mer andre steder for langt mindre. Tror dette blir fast stoppested i fremtiden.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, 773arnef
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Beste sushien du finner. Kokker med en sterk lidenskap for det de driver med, her får du det fint : )

Dato for besøk: august 2018
Takk, Stian S
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk måltid. Bestilte en Helaften (sushi) pluss dessert, alt var delikat anrettet. Meget hyggelig kelner. Anbefales. Sterk femmer!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Inge Gudmund A

Reisende som så på Mintage Sushi & Asian Dining - Stjørdal, så også på

Har du vært i Mintage Sushi & Asian Dining - Stjørdal? Del dine erfaringer!