“Smakfullt”

Vurdert som nr. 3 av 14 Restauranter i Stjørdal
God for: Familier med barn
God for: Familier med barn
Anmeldt 12. november 2018

Nydelig mat i store porsjoner, og en rikholdig meny for alle og enhver.
Servicen var god og det gikk fort å få maten.
Et sted man vender tilbake til.
Kan trygt anbefales !!

Takk, KarlE297

Anmeldt 27. august 2018

Søndag. Bra med gjester i restauranten og en del "take away" levering.

Bestilte pepperbiff med bakt potet. Ventet ikke for lenge før maten kom. Det var nok lite som minnet om pepperbiff. Men den smakte godt og jeg ble fornøyd med den. Men den bakte poteten var ikke god. Brun og ekkel. Smakte ikke bra. Det kom ingen kelner til bordet under måltidet, for travelt? Betaling skjer i kassen og når jeg betalte sa jeg at den bakte poteten ikke var bra. Da fikk jeg et overraskende svar fra en hyper stresset kelner at dem bakte ikke potet hver dag men hver tredje!!!!! Jeg måtte forstå at dem ikke bakte hver dag, det tok for lang tid!!! Vel, vel jeg betalte full pris men det blir lenge før jeg spiser der neste gang.

Dato for besøk: august 2018
Takk, okf123
Anmeldt 21. juni 2018

Grei meny og rask levering. Vi var 3 stk som ønsket å spise pizza. Bestilte 2 stk medium av Husets Spesial og Amigo. Begge to var meget gode, spesielt Husets Spesial. Masse godt på pizzaen, overrasket over mengden. Anbefales absolutt. Men en ting til ledelsen: Ta og smør hengslene på kjøkkendøra. Forferdelig irriterende å sitte å høre på den.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, okf123
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Kebabpizza med kjøttdeig istedet for kebabkjøtt?! I tillegg var pizzaen vassen og i tykkeste laget for å være italiensk. God service da.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Anders G
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Veldig god burger og chips. God kjøttsmak på burgeren. Sprø chips myk inni! God pizza med rikelig med fyll. Trivelige og moderne lokaler. Store porsjoner. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, kinemerethep

Reisende som så på Viva Napoli Pizzabar og Restaurant, så også på

Har du vært i Viva Napoli Pizzabar og Restaurant? Del dine erfaringer!