“Kult lokale, deilig mat og god service!”
Anmeldelse av Grobian Stjørdal - STENGT

Grobian Stjørdal
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Grobian restaurant som familie på 4 (barn på 6 og 10). Menyen er ikke spesielt tilpasset barn, men de serverer «sliders», samt fries som de fleste barn liker. Vi voksne bestilte kyllingburger og blue cheese burger; veldig smakfullt og godt! Søtpotet-fries’ene var himmelske! Artig vri at de er vaffelmønstrede. Til dessert spiste vi brownies med is, bærsaus og lakrisstrøssel. Lakrisen var en uvant, men velsmakende vri (hjelper at jeg elsker lakris). Servitøren tilpasset desserten slik at vi voksne fikk brownie mens ungene spiste isen :)

Hvis jeg skal nevne noe på den negative siden, må det være adkomsten til restauranten. Adr er Kjøpmannsgata, men inngangen er på baksiden av bygget.

1  Takk, 210hildej

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 8 personer som hadde bestillt bord på noen dager før vi skulle spise her. Desverre så hadde de så å si INGEN av kjøttrettene på menyen. Kun en var mulig å velge, resten var tydeligvis utsolgt. Selfølgelig hadde de hamburgerene, men var ikke det vi vi hadde i tankene når vi dro hit. Du bør heller ikke være spessielt sulten når du drar hit da det tok ca 1 time før vi fikk maten servert. Og da var det kun 4 andre personer i lokalet, hvordan er det mulig å bruke så lang tid?
Hjalp heller ikke på at det var full rocke konsert på høyttalerene i lokalet.
Det som trekker opp er at selve maten smakte bra.
Men ble som sagt svært skuffet når de var tommer for så å si alt av biff.

Takk, 53espena
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Endelig en restaurant på Stjørdal som har hevet seg over gatekjøkkenkonseptet. Dette er en restaurant med stor R, de har forstått hvordan man lager mat som smaker, ser bra ut og har en fornuftig pris.. Deres burgere er bare i verdensklasse, prøv burger lagd av dry aged meat, med husets fries eller deres brede utvalg i kjøtt. Et tips er deres hjemmelagde potetstappe, den er bare unik, kunne ikke lagd den bedre selv..

Dato for besøk: mai 2018
Takk, jonnya789
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Jeg har spist burgere her flere ganger. Kjempegode burgere og fantastisk gode søtpotetfries! God service. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 825olavb
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Jeg blir blid - skikkelig blid når jeg kommer til et sted litt «off-piste» (for meg) med ingen forventninger og jeg får en slik burger. Vi ble anbefalt «Dry aged beef» og den skuffet ikke. Full av smak, uten mye «stæsj». No nonsense er begrepet som kommer til meg. Hyggelige lokaler, bra service. Håper mange flere legger turen innom Stjørdal for å spise superburger. Lykke til med stedet og tommel opp fra meg.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Nila1965