Trip.com
Orbitz.com
Radissonhotels.comUSD 138
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Hotellet har fantastisk beliggenhet i umiddelbar nærhet til Værnes.
Rom og fasiliteter er som forventet på et flyplasshotell. Bra lydisolert mot flystøy, mindre imponerende med mye lyd fra ferdsel i korridor.
Restaurant er som ventet dyr men med ok mat.
God frokost.
Klokkeklart minus for manglende treningsmuligheter på selve hotellet, ikke godt nok til denne prisen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, jernj
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære gjest
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på. Vi er glad for å høre at du var fornøyd med ditt opphold hos oss, og ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Eva Brevik-Samstad, operation manager

Anmeldt 1. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
evabreviksamstad, Operation manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger utrolig bra til på Værnes, genialt for stopovers med tog videre etc. Rommene er ok, restauranten grei mat men passelig service. Spurte etter "dagens" Moules Feires som var oppført på tavle. Servitøren sa det var tomt (kl 19), og gjorde ingen tegn til å fjerne skiltet da det ble påpekt. Frokosten skiller seg ikke ut, men var helt grei.

Takk, L7299NZandreasd
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære gjest
Vi beklager din opplevelse i restauranten, og denne tilbakemeldingen er allerede sendt til vår F&D Manager.
Vi er glad for å høre at du ellers var fornøyd med ditt opphold hos oss, og ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Eva Brevik-Samstad, operation manager

Anmeldt 24. oktober 2018

Veldig greit sted for en overnatting på vei til noe.

Overnattet med to barn under 10 år. Rommet var stort og godt. Gode fasiliteter for barna i fellesområdet. En ekstra bonus var at vi kunne se flyene landet og ta av fra vinduet på rommet.

Veldig god frokost, både for voksne og barn. Veldig fint anrettet og et godt utvalg.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, mornyh
evabreviksamstad, Operation manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Med vennlig hilsen Eva Brevik-Samstad, operation manager

Anmeldt 15. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
evabreviksamstad, Operational Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018