Priceline
Travelocity
ZenHotels.comUSD 113
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Bodde her før reise fra Værnes tidlig en morgen. Sjekket inn sent på kvelden, og ga beskjed om dette pr e-post til hotellet.
Vi parkerte vår bil ved sandfærhus da vi ikke forsto oss helt på radissons sitt tilbud om halv pris ved parkering i deres parkeringshus. Og det så ut som vi måtte velge mellom å betale for 3 dager, eller 7 dager.
Pent og stort rom, som har alt det man trenger. Og veldig godt lydisolert. Ingen støy fra flyplassen som er nærmeste nabo.
Nydelig frokost. Anbefales :-)

Takk, klllk
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kjære gjest
Synd å høre det ble misforståelse rundt parkeringen, men da vet det dere til neste gang at bor dere hos oss ved utreise, har dere 50% på parkering ved parkeringshuset som er rett ved hotellet.
Vi er glad for å høre at du var fornøyd med ditt opphold hos oss, og ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Eva Brevik-Samstad, operation manager

Anmeldt 7. november 2018

Overnattet på flyplassen pga av tidlig avreise dagen etter. Hotellet er ok, men stive priser. God frokost. Rommet luktet forferdelig røyk. Det var så ille at det luktet av klærne da jeg reiste. Ikke bra! Personalet var hyggelige.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, LoveTravel741630
evabreviksamstad, Operation manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kjære gjest.
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det setter vi stor pris på..
Vårt hotell er 100% røykfritt, så da beklager vi at du opplevde at noen har røyket på rommet ditt. Ga du beskjed til resepsjonen slik at du kunne få byttet rom? Din tilbakemelding er sendt videre internt slik at vi får se på våre rutiner.
Håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen
Eva Brevik-Samstad
Radisson Blu hotel, Trondheim Airport

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Hotellet har fantastisk beliggenhet i umiddelbar nærhet til Værnes.
Rom og fasiliteter er som forventet på et flyplasshotell. Bra lydisolert mot flystøy, mindre imponerende med mye lyd fra ferdsel i korridor.
Restaurant er som ventet dyr men med ok mat.
God frokost.
Klokkeklart minus for manglende treningsmuligheter på selve hotellet, ikke godt nok til denne prisen.

Takk, jernj
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære gjest
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på. Vi er glad for å høre at du var fornøyd med ditt opphold hos oss, og ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Eva Brevik-Samstad, operation manager

Anmeldt 1. november 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
evabreviksamstad, Operation manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger utrolig bra til på Værnes, genialt for stopovers med tog videre etc. Rommene er ok, restauranten grei mat men passelig service. Spurte etter "dagens" Moules Feires som var oppført på tavle. Servitøren sa det var tomt (kl 19), og gjorde ingen tegn til å fjerne skiltet da det ble påpekt. Frokosten skiller seg ikke ut, men var helt grei.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, L7299NZandreasd
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære gjest
Vi beklager din opplevelse i restauranten, og denne tilbakemeldingen er allerede sendt til vår F&D Manager.
Vi er glad for å høre at du ellers var fornøyd med ditt opphold hos oss, og ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Eva Brevik-Samstad, operation manager