TripadvisorUSD 122
Orbitz.comUSD 122
ZenHotels.comUSD 132
Anmeldt 10. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Anmeldt 10. januar 2019

• Reisetype: Reiste alene

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Har bodd her ved ett par anledninger og blitt like positivt overrasket begge gangene. Rommene er rene og ryddige og virker innbydende. Trivelig betjening. God frokost og god søvn gjør at reisene blir mye triveligere

Takk, andreassJ3047NW
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Kjære gjest og godt nytt år.
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på. Vi er glad for å høre at du var fornøyd med ditt opphold hos oss, og ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Eva Brevik-Samstad, operation manager

Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Fint moderne flyplasshotell rett ved terminalen. Bare å rusle bort. Moderne tiltalende rom og fellesområder. Personalet var hyggelig og behjelpelig og gode transportmuligheter inn til byen. Så et godt alternativ dersom man har en tidlig morgen flight.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 25. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2018