Anmeldt 16. august 2019

Overnattet i forbindelse med reise til Bulgaria . Har overnattet her mange ganger og er alltid storfornøyd. Ett vellholdt hotell med god service. Nydelige senger og en fantastisk frokost. Vi fikk til og med servert cava til frokosten =) restaurant Longhorn er og verdt ett besøk .

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, wrydsaa
HanneF264, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2019

Kjære wrydsaa.
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.
Vi vil til enhver tid gi våre gjester en flott opplevelse og da er deres tilbakemeldinger viktig.
Hyggelig å høre at frokosten falt i smak, og ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen
Hanne Finanger
Front Office Manager

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Lå her en natt før avreise til utlandet for å spare inn tid på avreisedagen. Oppholdet startet bra, det var badekar på rommet til barnas store glede og de ringte opp etter et par timer og spurte om vi var fornøyd. Det var vi jo, men det var til vi skulle bruke badekar og baderommet. Her var det store mengder med hår overalt, masse svart langt hår på gulvet og da den ene datteren badet fant vi hår oppover veggen også.. Vi valgte å ikke klage og kreve nytt rom da ungene var i badekaret og hadde funnet sin plass for kvelden.
Frokosten var grei, men ikke av de beste vi har sett. Kunne gjerne vært mer barnevennlig.

Takk, toneogwilsonvargas
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Dear guest. Thank you for taking time giving us your feedback.
Your feedback is very important to us, so we can work every day to provide the best service we can give.
We are sorry for your experience with the cleaning. This feedback is given to our housekeeping department.
We are looking forward to see you back soon.
Best regards Eva Brevik-Samstad, operation manager

Anmeldt 2. august 2019

I midten av sommaren var det vinteren dyner i sengen og AC var så svak at det var umulig å sove. Hotellet serverer frokost så sent at dette er vår andre gang at vi måtte dra uten å spise frokost, fordi vi hadde en tidlig flight.

Takk, mvikan167522
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Kjære gjest
Dynene vi bruker er helårsdyner. Men vi har nettopp skiftet ut alle våre dyner så de er helt nye, kan være derfor dere opplevde de som litt tykkere enn vanlig.
Vi beklager din opplevelse med varme rom. Vårt kjøleanlegg har gått for fullt. Men det er dessverre få, om ingen hotell i Norge som er bygget for å tåle rundt 30 grader over lengre tid. Jeg har uansett gitt din tilbakemelding videre til vår tekniske avdeling.
Vi har grab&run-frokost fra kl. 0500-0630 for de med tidlig avreise, da flyplass-terminalen ikke åpner før klokken 0500. Den finnes ved resepsjonen, og består av sandwich, kaffe, vann og frukt. 0630 har vi full frokost, da med varmmat som egg, bacon, omelett m.m.
Håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Eva Brevik-Samstad, operation manager

Anmeldt 24. juli 2019

Er ikke så mye å si annet enn at det var et kort, men nesten perfekt opphold i forhold til formålet med besøket, som var overnatting før reise til Kreta. Overraskende stille og rolig til flyplasshotell å være, sammen med flott betjening og flott service.

Takk, stigmatilda
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2019

Kjære gjest
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på. Vi er glad for å høre at du var fornøyd med ditt opphold hos oss, og ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Eva Brevik-Samstad, operation manager

Anmeldt 22. juli 2019

Veldig god servise av de ansatte som var på jobb. Hotellet har god standard med ismaskin i hver etasje. Rommet var rimelig, med stort bad og stor seng. Senga var av god kvalitet
God romløsning. Ingen støy. Frokost kunne åpnet tidligere
Vi skulle ta fly kl 07.10. Frokost åpnet kl 07.00. Da rakk ikke ikke frokost. Et flyhotell burde gi skikkelig frokost til alle som skal reise. Uansett når de har avgang.

Takk, henrikskogen
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Kjære gjest
Vi har grab&run-frokost fra kl. 0500-0630 for de med tidlig avreise. Den finnes ved resepsjonen, og består av sandwich, kaffe, vann og frukt. Full frokost åpner 0630, da med varmmat som egg, bacon, omelett m.m.