Booking.comUSD 122
eDreamsUSD 122
HurbUSD 141
2025 av 565 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

De bruker minste matsal der det er umulig å holde avstander under frokost. Med to til å betjene hundrevis av besøkende er resultatet coronakø for å komme inn for den som gidder å stå en time i kø, og deretter coronakø for å få en brødskive. Mattilsynet bør ta seg en tur. De to som var på jobb var vennlige og hardtarbeidende, de var bare for få til å ta imot gjester, dele ut brød og egg, fylle på bordet og rydde og vaske bord etter gjester. Huff.

Takk, hauglandshella
Eva Brevik -Samstad, Other på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære gjest
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på.
Vi beklager din oppelvelse i frokosten vår. Vi bemanner ut fra antall personer til frokost dagen før. Sist helg kom det til adskillig mange ekstra de 2 siste timene før midnatt som gjorde at dette ikke ble godt nok planlagt fra vår side, noe vi har tatt til etterretning. Nå har vi endret rutiner som gjør at vi er godt forberedt.
Vi har markert over alle gulv at gjesten selv må bidra til å holde 1-meter avstand i fellesareal i tillegg til at vi gjør så godt vi kan.
Vi er glad for å høre at du ellers var fornøyd med ditt opphold hos oss, og ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Eva Brevik-Samstad, operation manager

Anmeldt 21. juni 2020

Måtte innom sent, og overnatte på vei nordover. Helt greit hotell. Typisk business/konferanse-hotell. Rakk ikke restauranten. God frokost, corona-tilpasset. Bra. Ussel parkering. Måtte sette bilen i flyplass-parkering. Kostet 260 NOK for noen timer fra sen kveld til tidlig formiddag. Ellers ok. Hyggelig betjening. Ok priser.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, staroe
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2020

Kjære gjest
Fra 1. januar tok firmaet Apcoa over driften av parkeringshuset, så denne har vi dessverre ikke noe med. Vi er i dialog med de for å prøve å få på plass en avtale for våre gjester. Last ned Apcoa’s app for parkering neste gang du kommer.

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Dette ble nesten en surrallistisk opplevelse. Om det hadde vært starten på en overlevelses-film hvor vi var de eneste overlevende i verden. Vi kom til en tom og stengt flyplass, ingen mennesker noe sted. Ingen biler ingen fly!
Så møtte vi en overlevende, meget hyggelig jente i resepsjonen.

Flott hotell, flotte rom, gode senger. Litt støy fra et eller annet aggregat noen ganger i løpet av oppholdet!

Corona frokost helt ok!

Prisen er helt topp. Igjen meget hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Ingar N
HanneF264, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2020

Kjære Ingar N.

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.
Vi vil til enhver tid gi våre gjester en flott opplevelse og da er deres tilbakemeldinger viktig.
Hyggelig å høre at du har hatt det fint her hos oss, og ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Hanne Finanger, Front Office Manager

Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Nå som det er begrensede åpningstider og mye er stengt pga korona, kan det by på større utfordringer når en er på reise. Serviceinnstillingen var på et absolutt lavmål her og heldigvis fikk jeg en helt annen behandling av personalet på Quality hotell i Stjørdal, så jeg valgte heller å overnatte der, selv om det er noen minutter lenger unna flyplassen. Det er verdt det!! Styr unna Radisson og book deg heller inn på Quality, det kommer du ikke til å angre på!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Veronika S
HanneF264, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2020

Kjære Veronikal514,

Takk for tilbakemelding.
Beklager for den dårlige serviceinnstillingen som du har måttet opplevd for slik skal det ikke være.
Hadde satt stor pris på om du kan ta direkte kontakt med meg, så jeg kan få finne ut av hva som har skjedd, slik at tilsvarende opplevelse ikke skjer igjen.
Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning, slik at du får oppleve hotellet slik vi ønsker å fremstå.

Med vennlig hilsen Hanne Finanger, Front office Manager

Anmeldt 27. mai 2020

Har tidligere bodd på det samme hotellet og synes det var like bra nå som sist gang. Perfekt beliggenhet dersom man skal fly neste morgen med kun 30 sek gåavstand til flyplassen. Eneste minuset (som er forståelig) er at det ikke var noen form for frokostbuffet men kun matpakker som ble utdelt pga. smittefare. Men ellers et strålende hotell.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, msolen328985
evabreviksamstad, Operation Manager på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2020

Kjære gjest
Som du sier er det dessverre ikke lov med buffet i disse tider, derfor serverer vi matpakker.
Vi er glad for å høre at du var fornøyd med ditt opphold hos oss, og ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Eva Brevik-Samstad, operation manager