ZenHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 18. oktober 2020

Perfekt plassering for å reise til fra Trondheim. Tog 100 m unna, fly 150 m unna. Parkeringshus rett ved.
God service, flott nordisk frokost med ferske brød, frukt, frokostblandinger, egg, fersk juice og et godt utvalg av pålegg.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, FrequentFlier690428
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2020

Kjære Frequentflier690428,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.
Hyggelig å høre at dere var fornøyd med oppholdet og ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 12. oktober 2020

Rent og pent hotell på stripa på Værnes. Fantastisk myk og god seng. Her er ikke sparedusj, og når du tørker deg, så kan du bruke myke håndklær, uten fare for å rive kroppen til blods. Traff ikke helt på middagen, der de var lite Cæsar over Cæsarsalaten. Kyllingen var kald og tørr og baconet var hardt...

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, abrein320334

Kjære abrein320334,

Anmeldt 17. september 2020

Bodde her én natt i forbindelse med en jobbsamling. Jeg har aldri bodd her før, men jeg kommer gjerne igjen. Hotellet er mindre og hyggeligere enn konkurrenten Scandic Hell Hotell så man får ikke "danskebåt-følelsen". Møtelokalene var fine, maten var veldig god og servicen profesjonell. Bortsett fra noen maskekledde skikkelser i korridorene fikk man ikke følelsen av å sjekke inn på et sykehus. I resepsjonen ble vi møtt med et smil. Jeg arrangerte samlingen for 20 personer og jeg ble tatt godt imot av hotellet.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, Morten75
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Kjære Morten75.
Vi ønsker til enhver tid å gi våre gjester en flott opplevelse og da er deres tilbakemeldinger viktig.
Hyggelig å høre at du har hatt det fint her hos oss og ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

For å være best mulig uthvilt, valgte jeg å overnatte på hotellet som ligger bare et lite steinkast fra terminalen ved Trondheim lufthavn Værnes.
Jeg reiser mye i jobben, bor ofte på hotell, og foretrekker alltid et stille og koselig rom høyt oppe med utsikt. Noe jeg også skrev da jeg booket denne natten.
Jeg ble ekspedert av en svært hyggelige og imøtekommende resepsjonist da jeg sjekket inn som også bekreftet at hun hadde tatt hensyn til mine ønsker. Hun sørget også for å bestille matpakke som jeg fikk utlevert da jeg sjekket ut grytidlig neste morgen. Før frokosten hadde startet.
Men hva hjelper det når de overivrige vekterne lukter krutt og mel i posen og beslaglegge både appelsinjuicen og yoghurten fra Tine. Sikkert farlige greier dette! Men heldigvis lot de meg få beholde de to brødskivene og kjærligheten på pinne som også lå oppi posen.
Reagerte på at det på tross av at dette er et nytt flyplasshotell var det litt lytt. Hørte både lyder fra korridoren og tog som passerte. Bedre isolering, kanskje?
Pluss for en liten flaske Antibac på badet, og ikke minst - et hyggelig og imøtekommende personale. Supert!

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, frodet192
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Kjære frodet192,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dette er veldig viktig for oss i jobben med og til en hver tid levere et best mulig produkt.
På vegne av hele personalet på Radisson Blu ønsker vi å takke deg for at du valgte å bo hos oss og vi håper å se deg ved en senere anledning når du igjen befinner deg på disse kanter!

Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Lettvint når man skal med tidlig. Har brukt dette hotellet en del ganger. Gode småretter. Godt øl Anbefaler dette! Beliggenhet er jo midt i blinken. Eneste minus er den nye flybusstilbyderen. Ta taxi eller tog fra Trondheim.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Janka56

Kjære Janka56,

Hyggelig å høre at du var fornøyd med oppholdet og ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning.