Trip.com
travelup.comUSD 137
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet fremsto fullstendig kaotisk, noe personalet bekreftet med dataproblemer og lite folk på jobb selv om det var helt fullt. Innsjekking tok en evighet, sto i kø over en time før vi gikk ut av køen og håpet og få en matbit i restauranten som også var full med EN person på jobb. Skjønner at denne personen gjorde så godt han kunne men å gjøre alt i en resturant/bar alene som er full og mange vil inn er vel håpløst. Når vi omsider kom inn i restauranten tok det en like lang evighet å få bestilt mat og drikke. Maten var god men å få betalt den var også et evighetsprosjekt.
Jeg vil påstå at hele oppholdet var sørgelig og frister lite til gjentakelse.

Takk, Egil B
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dette er veldig viktig for oss i jobben med og til en hver tid levere et best mulig produkt.
Vi beklager at vi ikke levde opp til forventingene på oppholdet deres denne gangen.
Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning, slik at du får oppleve hotellet slik vi ønsker å fremstå.

Anmeldt 27. juni 2021

Ankom midt på natta med to små barn, bestilte rom et par timer før vi kom. Fikk et stort romslig rom med både barneseng og egen seng til 3 åringen uten ekstra kostnad, og med badekar. Ekstremt god service, er helt overrasket over hvor behagelig og fint oppholdet var til en så billig pris. Dette trengte vi virkelig etter en lang dag i bil. God frokost med noe til alle i alle aldre. Her kommer vi til å overnatte hver gang vi skal sørover igjen!

Takk, pnordn534758
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Kjære pnordn534758

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.
Hyggelig å høre at dere var fornøyd med oppholdet og ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen
Hanne Finanger
Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Vi fant rommet på expedia og valgte det ut i fra pris. Vi bestilte et rom for tre personer, to voksne og ett barn. Da vi kom fram viste det seg at sengen til barnet måtte betales utenom. Det fulgte heller ikke med frokost eller parkering.

Det fremkom ikke at sengen til barnet var ekstrautstyr, og vi forventet at frokost fulgte med. Resultatet ble at rommet ble dobbelt så dyrt.

Vi hadde ikke valgt rommet dersom informasjonen var oppgitt korrekt ved bestillingen.

Ved at ikke riktig informasjon gis, villedes kunder til å tro at hotellet er et av de billigste alternativene. Jeg føler meg lurt!!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Dreamer48158837415
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Kjære Dreamer48158837415,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Det skal stå klart og tydelig inne på expedia sine nettsider hva som er inkludert i prisen og ikke. Vil ta kontakt med dem for å se om det er noe mere som kan gjøres for at det skal komme frem enda bedre for våre gjester.

Med vennlig hilsen Hanne Finanger, Front Office Manager

Anmeldt 15. mai 2021

Kjempefint 0opphold bra betjening .vi bodde ser fra januar 2021 til mai 2021 på grunn av Brandt i huset vårt .de stilte opp med alt som vi tenkte å vi er kjempefornøyd med hotellet og innsats, helt fantastiske.

Dato for oppholdet: mai 2021
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, helgemula60
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2021

Kjære helgemula60.
Hyggelig å høre at dere er fornøyd med oppholdet og håper dere nyter tilværelsen i det nye oppusset hjemmet.
På vegne av hele personalet her på Radisson Blu ønsker vi å takke dere for at dere valgte å bo hos oss og vi håper å se dere igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Hanne Finanger, Front Office Manager

Anmeldt 27. desember 2020

Hotellet har perfekt beliggenhet i forhold til flyplass da flyet gikk så tidlig om morgenen. Flott og koselig hotell og trivelig personell. Barna var helt himmelfallen og ville gjerne blitt lenger. Rask inn- og utsjekking.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, lindaelise2020
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2021

Kjære lindalise2020.
Vi vil til enhver tid gi våre gjester en flott opplevelse og da er deres tilbakemeldinger viktig.
Hyggelig å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss og ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Hanne Finanger, Front Office Mnanger