Booking.comUSD 136
travelup.comUSD 136
Radissonhotels.comUSD 137
Anmeldt 1. august 2021

Meget pent hotell, og god mat i restauranten. Plasseringen er ypperlig dersom en skal reise med fly da det ligger rett ved gate. Personalet fremsto som hyggelig, men virket litt rådville da jeg gav beskjed om at kjøleskap/minibar var defekt og at det var viktig for meg å få det raparert grunnet matvarer som måtte holdes kalde. Fikk til svar at alle minibarer var slik og at dette skulle bare være litt kaldt. Dette skapet var defekt og fungerte ikke. Fikk tilbud om kaldoppbevaring i deres kjølerom, så problemet ble uansett løst.

Takk, fgamsg299682
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Kjære fgamsg299682,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dette er veldig viktig for oss i jobben med og til en hver tid levere et best mulig produkt.
På vegne av hele personalet på Radisson Blu ønsker vi å takke deg for at du valgte å bo hos oss og vi håper å se deg ved en senere anledning når du igjen befinner deg på disse kanter!

Anmeldt 30. juli 2021

Fikk ikke avbestilit hotell, så ble veldig dyrt opphold iforhold til hva jeg betalte. Frotkosten var det ekstern, veldig god da men betalte den selv. 5 stykk hardtkokte eg sammen med smothie og en kanne kaffe. Måltide sørget for å holde oppe energnivået til middag.

Takk, c88g4qtbya

Kjære c88g4qtbya,

Anmeldt 29. juli 2021

Rommet var ikke klart selv halvannen time etter tiden for innsjekk. Rommet vi fikk var ikke støvsugd og i alle fall ikke vasket. Det var støv og søppel på gulvet, flekker på bord og støv på alle andre flater. Sengen var amatørmessig redd opp og rommet luktet stramt av svette. De ansatte sprang i gangene, det var visst sykdom blant de vaskeansatte. Da vi klaget på rommet fikk vi et nytt som var marginalt bedre og som også stinket av svettelukt. De sendte inn en ansatt for å vaske over på nytt, men det var fortsatt støv og smuler i krokene. De ansatte i resepsjonen var lite hyggelige og imøtekommende, og på grensen til frekke. Svært ubehagelig opphold. Det eneste positive er nærheten til terminalen, men vi skulle mye heller bodd et annet sted.

Takk, Karen T

Kjære Karen,

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Greit rom, men reagerte veldig på frokostsalen.

Man satte seg riktignok opp på et bestemt klokkeslett, men det var allikevel helt fullt. Bordene stod tett, og det var trangt rund både bord og buffet.

Til slutt ble det satt opp et "tau" for å signalisere at det var fullt, men folk brydde seg ikke og fjernet tauet. Det stod ingen ansette og forklarte at det var fullt eller ba de om å vente, så da ble det enda trangere når flere skulle gå rundt og leite etter bord.

Takk, Kolibrien

Kjære Kolbrien,

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var utrolig behagelig og virket som det var betongvegger, noe som gjorde at alt var helt lyd tett! Hørte ikke noe fra nabo rom og det var utrolig deilig.

Restauranten som er på hotellet var noe annet der imot. Ikke noe spesielt med maten, den var helt ok. Men til den prisen var den ikke verdt det! Betalte nesten 400kr kun for to kyllingfileter og litt salat på siden. Det var utrolig overpriset og derfor mister jeg helt opplevelsen når jeg spiste. Ja, jeg så prisen før jeg dro kortet, men det var skuffende mat sammenlignet med pris. Kunne kostet halvparten av prisen! Derfor ingen god opplevelse på restauranten.

Frokosten var grei, men ubehagelig med så trang matsal med mye mennesker med tanke på korona. Dårlig tiltak mot korona på bufféen.

Men ingenting negativt å si om rommene! Kjempe behagelig senger, fin utsikt mot rullebanen og helt lydtett.

Romtips: Unngå å kaste penger ut av vinduet på en så dyr restaurant. Dra heller å spis middagen ute!
Takk, Lola K

Kjære Lola K,