Trip.com
Radissonhotels.comUSD 137
Anmeldt 2. august 2021

Store og fine rom. Ikke støy. God frokost Dyr parkering. Måtte bruke flyplass parkering som var det eneste tilgjengelig. Er ikke rabatt for gjeste, så det ble over 300kr for kun en natt med parkering (selv om det bare var 9t parkering)

Takk, kmhatf
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Kjære kmhatf,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.
Hyggelig å høre at dere var fornøyd med oppholdet og ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Hanne Finanger, Front Office Manager

Anmeldt 1. august 2021

Meget pent hotell, og god mat i restauranten. Plasseringen er ypperlig dersom en skal reise med fly da det ligger rett ved gate. Personalet fremsto som hyggelig, men virket litt rådville da jeg gav beskjed om at kjøleskap/minibar var defekt og at det var viktig for meg å få det raparert grunnet matvarer som måtte holdes kalde. Fikk til svar at alle minibarer var slik og at dette skulle bare være litt kaldt. Dette skapet var defekt og fungerte ikke. Fikk tilbud om kaldoppbevaring i deres kjølerom, så problemet ble uansett løst.

Takk, fgamsg299682

Kjære fgamsg299682,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dette er veldig viktig for oss i jobben med og til en hver tid levere et best mulig produkt.
På vegne av hele personalet på Radisson Blu ønsker vi å takke deg for at du valgte å bo hos oss og vi håper å se deg ved en senere anledning når du igjen befinner deg på disse kanter!

Anmeldt 30. juli 2021

Fikk ikke avbestilit hotell, så ble veldig dyrt opphold iforhold til hva jeg betalte. Frotkosten var det ekstern, veldig god da men betalte den selv. 5 stykk hardtkokte eg sammen med smothie og en kanne kaffe. Måltide sørget for å holde oppe energnivået til middag.

Takk, c88g4qtbya

Kjære c88g4qtbya,

Anmeldt 29. juli 2021

Rommet var ikke klart selv halvannen time etter tiden for innsjekk. Rommet vi fikk var ikke støvsugd og i alle fall ikke vasket. Det var støv og søppel på gulvet, flekker på bord og støv på alle andre flater. Sengen var amatørmessig redd opp og rommet luktet stramt av svette. De ansatte sprang i gangene, det var visst sykdom blant de vaskeansatte. Da vi klaget på rommet fikk vi et nytt som var marginalt bedre og som også stinket av svettelukt. De sendte inn en ansatt for å vaske over på nytt, men det var fortsatt støv og smuler i krokene. De ansatte i resepsjonen var lite hyggelige og imøtekommende, og på grensen til frekke. Svært ubehagelig opphold. Det eneste positive er nærheten til terminalen, men vi skulle mye heller bodd et annet sted.

Takk, Karen T

Kjære Karen,

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Greit rom, men reagerte veldig på frokostsalen.

Man satte seg riktignok opp på et bestemt klokkeslett, men det var allikevel helt fullt. Bordene stod tett, og det var trangt rund både bord og buffet.

Til slutt ble det satt opp et "tau" for å signalisere at det var fullt, men folk brydde seg ikke og fjernet tauet. Det stod ingen ansette og forklarte at det var fullt eller ba de om å vente, så da ble det enda trangere når flere skulle gå rundt og leite etter bord.

Takk, Kolibrien

Kjære Kolbrien,