TripadvisorUSD 126
Orbitz.com
Travelocity
Priceline
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Rådyr parkering i parkeringshuset tilliggende hotellet og dårlig forklaring av den resepsjons-ansatte på hotellet ved spørsmål! Koster ca halvparten av rompris. Tomt for såpe på badet. Lite stikkontakter og dårlig tilpasset for to personer som ønsker å lade utstyr. Ikke spesielt hyggelig opphold men senga var god.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Bente1959
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Kjjære Bente1959,
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dette er veldig viktig for oss i jobben med og til en hver tid levere et best mulig produkt.
Vi beklager at vi ikke levde opp til forventingene på oppholdet deres denne gangen.
Dessverre så har vi ingen egen parkering her på flyplassen.
Vi håper å se deg ved en senere anledning når du igjen befinner deg på disse kanter!

Anmeldt 4. september 2021

Fint hotel som ligger på Værnes flyplass. Kort vei terminalen og til tog.
Rask innsjekk og hyggelig betjening.
Fin frokost med alt det en måtte ønske.
Bra rom, og veldig stille. Behagelig overnatting til en ok pris.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, Marianne M

Kjære Marianne M.
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.
Vi vil til enhver tid gi våre gjester en flott opplevelse og da er deres tilbakemeldinger viktig.
Hyggelig å høre at frokosten falt i smak, og ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 30. august 2021

Et ypperlig sted for konferanser. Veldig bra møtelokale og bra tilrettelegging rundt det hele. Dessuten var rommet rent, i god stand og det ble en god totalopplevelse. Anbefaler hottellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, dagbjornskipnes

Kjære dagbjornskipnes,

Hyggelig å høre at dere var fornøyd med oppholdet og ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 4. august 2021

Vi fikk ikke rommet vi hadde bestilt da vi ankom, og vi fikk ikke mulighet til å endre dette da det hele kvelden var en lang insjekk-kø. Vi droppet derfor å gi beskjed. 3 voksne delte da 1 dobbelt seng og 1 ekstraseng. Det som var bestilt var 2 twin bed. For den som sov på ekstra seng ble dette ikke en god natt. I tillegg opplevde vi at badet ikke var godt nok rengjort. Ved utsjekk fikk vi avslag for ekstra sengen, men synes allikvel ikke 250 kr var nok avslag for dette.

Takk, sknuds700426
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Kjære sknuds700426,

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning, slik at du får oppleve hotellet slik vi ønsker å fremstå.

Med vennlilg hilsen
Hanne Finanger
Front Office Manager

Anmeldt 2. august 2021

Store og fine rom. Ikke støy. God frokost Dyr parkering. Måtte bruke flyplass parkering som var det eneste tilgjengelig. Er ikke rabatt for gjeste, så det ble over 300kr for kun en natt med parkering (selv om det bare var 9t parkering)

Takk, kmhatf

Kjære kmhatf,