Trip.com
travelup.com
Anmeldt 7. april 2022

Veldig bra når du reiser på jobb bruker dette mye.mye reising.på jåbb så.da er det ett topp hotel.å bo på liler mæ veldig bra på det så.er det kårt vei til fly plassen å så det er helt topp å bo på dette hotel

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, johansen1301
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2022

Kjære johansen1301,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.
Hyggelig å høre at dere var fornøyd med oppholdet og ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Hanne Finanger, Operations Manager

Anmeldt 3. mars 2022

Ikke godt nok, service elendig i resepsjonen og heller ikke evne for å finne en løsning. Restauranten er normalt bra, men lite stekt burger og ikke verdt kronene.
Elendig trykk i dusjen og for varmt på rommet og uten lufte mulighet

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, eiriknygren
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2022

Kjære eiriknygren,
Vi beklager at vi ikke levde opp til forventingene på oppholdet deres denne gangen. Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning, slik at du får oppleve hotellet slik vi ønsker å fremstå.

Anmeldt 6. januar 2022

Helt greit for overnatting nært flyplassen, men ingen mulighet for lufting samt dobbeldyne i senga som gjorde det altfor varmt, sov derfor veldig dårlig. Ellers helt fine rom og hyggelig personale, men vi kommer nok ikke til å bruke dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: januar 2022
Takk, charlottehoigari
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2022

Kjære Charlottehoigari,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Dette er veldig viktig for oss i jobben med og til en hver tid levere et best mulig produkt. Dessverre så kan vi ikke ha vinduer som kan åpnes på grunn av sikkerheten til våre gjester og støy fra flyplassen.
På vegne av hele personalet på Radisson Blu ønsker vi å takke deg for at du valgte å bo hos oss og vi håper å se deg ved en senere anledning når du igjen befinner deg på disse kanter!

Anmeldt 10. november 2021

Vi stoppet på vei til Trondheim, enklere og billigere enn å bo i sentrum. Rommene er flotte og har alt man ønsker, det manglet på service i resepsjonen, men det skyldtes nok at de var under opplæring. Litt kjedelig når hotellet er fullt. Frokost i puljer pga corona fungerte like dårlig som på de fleste andre hotell.

Takk, Jens Petter S
Hanne Finanger, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2021

Kjære JEns Petter S,

Vennlig hilsen
Hanne Finanger
Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport

Anmeldt 16. oktober 2021

Kom sent på kvelden, lett å sjekke inn. Hadde booket dobbeltrom.. og ble overrasket over hvor stort rommet var. Merket ikke at det lå rett vedsiden av flyplass. God lydisolert. Stort bad og med koke muligheter

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, aidsal482816